FreePrograms.me

دفتر خاطرات برای کامپیوتر

Ежедневник для компьютера

در عصر تکنولوژی امروز، نسخه های کامپیوتری خاطرات نیز وجود دارد. اگر نسخه های کامپیوتری و معمولی را مقایسه کنید، برنامه diary عملکرد بسیار بیشتری نسبت به یک دفتر خاطرات کاغذی معمولی دارد. تنها چیزی که یک دفتر خاطرات معمولی از آن سود می برد، قابلیت حمل و جابجایی آن است. امروز ما برنامه ای را بررسی خواهیم کرد که یک دفترچه خاطرات رایانه ای چند منظوره است. برنامه ای که قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم LeaderTask نام دارد. این برنامه یک سازمان دهنده عالی برای انجام فعالیت های تجاری است. اول از همه، این برنامه یک دفتر خاطرات عالی است، زیرا شامل تمام عملکردهایی است که به شما امکان می دهد سازماندهی با کیفیت بالا و واضح فعالیت های روزانه خود را انجام دهید.

این برنامه دارای عملکردهایی مانند تقویم، امکان ایجاد برنامه کاری روزانه، سازماندهی کاری، برنامه ریزی رویداد، اهداف استراتژیک و بسیاری موارد دیگر می باشد.

این برنامه اشتراکی است. می توانید بدون محدودیت به مدت 45 روز از آن استفاده کنید. این برنامه روی کامپیوتر کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است و سیستم عامل های موبایل اندروید و آی او اس. برنامه LeaderTask دارای دو زبان رابط انگلیسی و روسی است. اگر به یک دفتر خاطرات کامپیوتری با کیفیت بالا و چند منظوره نیاز دارید، دانلود کنید v مرورگر lyubom برنامه LeaderTask.
24 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:39
    من همیشه از یادداشت های روزانه برای یادداشت برداری در تلفنم استفاده می کنم و اکنون آنها را روی رایانه خود نصب خواهم کرد)