FreePrograms.me

CyberLink PhotoDirector 10 Essential Ultra 10.0.2103.0

صاحبان دوربین های دیجیتال ابزارهای قدرتمند و آسانی برای سازماندهی، ذخیره سازی، پردازش منظم و به اشتراک گذاری محتوا خواهند داشت. با این پکیج حتی عکاسان تازه کار نیز می توانند عکس های معمولی را به آثار هنری تبدیل کنند. بلافاصله پس از راه‌اندازی PhotoDirector، می‌توانید با چند کلیک روی یک دکمه، تصاویر دیجیتالی موجود را در برنامه بارگیری کرده و ویرایش آنها را شروع کنید. در طی فرآیند واردات، کاربران می‌توانند جلوه‌های ویژه آماده را روی تصاویر اعمال کنند، علامت‌ها را اضافه کنند یا نام فایل‌ها را تغییر دهند.

برای کار پربارتر، تمام توابع و ابزارهای موجود PhotoDirector در سه دسته دسته بندی می شوند.

  • گروه Adjustment شامل ابزارهایی برای روتوش تصاویر، کنترل تعادل رنگ سفید، تصحیح رنگ، کاهش نویز، تنظیم روشنایی و کنتراست تصویر، از بین بردن عیوب تصویر و از بین بردن قرمزی چشم است.
  • گروه Library حاوی ابزارهایی برای کار با کتابخانه های تصویر در PhotoDirector است.
  • آخرین گروه نمایش اسلاید است. با استفاده از این ابزار CyberLink PhotoDirector، کاربر می تواند تصاویر اسلاید با کیفیت بالا را از عکس های موجود در کتابخانه تصویر ایجاد کند.

نسخه PhotoDirector شامل چندین پیشرفت جالب است. کاربران علاقه مند خواهند بود بدانند که این برنامه یاد گرفته است که چهره انسان را در عکس ها تشخیص دهد و برچسب گذاری کند. این عملکرد مفید به شما کمک می کند تا محتویات آرشیو عکس های گسترده خود را سازماندهی کنید، مرتب سازی تصاویر را آسان تر می کند و به شما امکان می دهد به سرعت تصاویر افراد خاص را پیدا کنید. نوآوری مهم دیگر ابزارهای هوشمند برای حذف اشیاء ناخواسته است. این برنامه به طور خودکار عناصر ناخواسته ترکیب را حذف می کند و از قطعات پس زمینه برای پر کردن شکاف های حاصل استفاده می کند
ابزار جدیدی به نام Body Shaper کیفیت عکس های پرتره را با تغییر دقیق شکل دست ها، صورت ها و بدن ثبت شده در عکس های افراد بهبود می بخشد. به یاد داشته باشید که در نسخه های قبلی PhotoDirector ابزارهای "زیبایی" زیادی برای صاف کردن پوست، از بین بردن چین و چروک و لکه ها، سفید کردن دندان ها و دادن درخشش طبیعی به چشم ها طراحی شده بود. با کمک این ها، هر کاربری می تواند به راحتی یک عکس معمولی را از روی جلد یک مجله براق به عکس تبدیل کند.

PhotoDirector امکان ویرایش "غیر مخرب" تصاویر را فراهم می کند. این بدان معنی است که تمام تغییرات ایجاد شده توسط کاربر به عنوان فایل های جدید ذخیره می شود و تصاویر اصلی دست نخورده باقی می مانند. در نهایت، توسعه دهندگان از توانایی به اشتراک گذاری محتوا با دوستان و خانواده مراقبت کرده اند. PhotoDirector به شما این امکان را می دهد که اسلایدشوهایی با کیفیت بالا ایجاد کنید و آنها را در YouTube منتشر کنید یا آنها را به یک فایل ویدیویی آماده برای رایت در DVD تبدیل کنید. همچنین می توانید عکس های پردازش شده خود را به راحتی چاپ کنید.

می توانید CyberLink PhotoDirector 10 Essential Ultra نسخه 10.0.2103.0 را در زیر دانلود کنید.

ابزار ویرایش عکس CyberLink PhotoDirector Ultra 10.0.2103.0 به شما کمک می کند بدون نیاز به آموزش های پیچیده به نتایج حرفه ای برسید. ابزارهای انحصاری هوش مصنوعی، ویژگی هایی مانند قالب های لایه سریع و قالب های سفارشی را ارائه می دهد.

12 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید