FreePrograms.me

دانلود کامپیوتر حسابداری 2.802

برنامه حسابداری رایانه ای برای حسابداری رایانه ها، تجهیزات اداری، تلفن ها و سایر اشیاء در سازمان طراحی شده است. این فرصت را برای تخصیص اشیاء حسابداری به کارکنان و ساختار آنها توسط بخش ها و شعب فراهم می کند.

توابع برنامه

با استفاده از برنامه Computer Accounting می توانید تعمیرات انجام شده، تعویض مواد مصرفی و قطعات، نگهداری پیشگیرانه و نرم افزارهای نصب شده را پیگیری کنید. می توانید از جداول آماده استفاده کنید و طبق نیاز خود جداول خود را بسازید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد فیلدهای سفارشی، از جمله فیلدهای محاسبه شده با فرمول های نوع SELECT و همچنین زمینه هایی برای ذخیره تصاویر ایجاد کنید. می توانید اسناد را بر اساس الگوها ایجاد کنید و ایمیل ارسال کنید.

قالب پشتیبانی می کند

برنامه حسابداری کامپیوتری توانایی ساخت ساختارهای داده سلسله مراتبی بر اساس فیلدهای انتخاب شده، محاسبه مجموع، تعریف قوانین برای رنگ آمیزی ردیف ها، و ایجاد روابط با جداول فرعی از انواع مختلف را فراهم می کند. این برنامه از مرتب سازی، جستجو و صادرات جداول متعدد به فرمت متن MS Excel، MS Word یا CSV پشتیبانی می کند. همچنین امکان وارد کردن داده ها از منابع دیگر نیز وجود دارد.

قابلیت اطمینان

برنامه حسابداری کامپیوتری حسابداری راحت و موثر رایانه ها و تجهیزات سازمان شما را فراهم می کند و همچنین به شما امکان می دهد گزارش های مختلف تولید کرده و داده ها را برای تصمیم گیری تجزیه و تحلیل کنید.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 


12 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید