FreePrograms.me

دانلود SketchBook 6.0.4

SketchBook نامی است که بسیاری از هنرمندان ابتدا آن را صدا می زنند. این یک برنامه قدرتمند است که هنر را در دستان شما به ارمغان می آورد، حتی اگر هرگز قلم مو یا نشانگر را در دست نداشته باشید. SketchBook به شما این قدرت را می دهد که نقاشی های دیجیتالی شگفت انگیزی خلق کنید، چه یک هنرمند حرفه ای یا مبتدی باشید. شما میتوانید دانلود کنید در وب سایت ما فایل APK کاملا رایگان.

مزایای استفاده از SketchBook

برای حرفه ای ها و آماتورها

برای هنرمندان در تمام سطوح مهارت، SketchBook ابزارهای ارزشمندی را ارائه می دهد. هنرمندان حرفه ای برای ویژگی های غنی و توانایی آن در خلق آثار هنری با حداکثر جزئیات ارزش قائل هستند. در حالی که مبتدیان می توانند با استفاده از یک رابط کاربری ساده و شهودی یاد بگیرند و الهام بگیرند.

الهام و خلاقیت

یکی از مزایای اصلی SketchBook توانایی آن در الهام بخشیدن است. شما می توانید در هر زمان و هر مکان و تحت تأثیر دنیای اطراف خود شروع به طراحی کنید. آیا می خواهید غروب یا جزئیات جالبی را در پارک ثبت کنید؟ با SketchBook، شما همیشه آماده هستید تا لحظات را به هنر تبدیل کنید.

ابزارهای منحصر به فرد

یکی از ویژگی های مهم SketchBook ابزارهای منحصر به فرد بسیار آن است. شما می توانید بین مداد، قلم مو، نشانگر و سایر ابزارهایی که شباهت زیادی به طراحی روی کاغذ دارند، یکی را انتخاب کنید. این لذت و واقع بینی وصف ناپذیری را برای خلاقیت شما به ارمغان می آورد.

ویژگی های برنامه

حداکثر شباهت به نقاشی با دست

یکی از چشمگیرترین ویژگی ها SketchBook حداکثر شباهت است با طراحی دست وقتی از برنامه استفاده می کنید، به نظر می رسد که در واقع روی کاغذ نقاشی می کنید. این احساس شما را الهام می بخشد و به کار شما عمق احساسی منحصر به فردی می بخشد.

انواع سازها

SketchBook طیف گسترده ای از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از قلم موها، سبک های قلم، نشانگرها و موارد دیگر انتخاب کنید. این بدان معناست که شما همیشه ابزار مناسبی برای کار هنری خود دارید. با قابلیت شخصی سازی هر ابزار، می توانید به نتایج عالی برسید.

سهولت استفاده

SketchBook طوری طراحی شده است که واضح و آسان برای استفاده باشد. مهم نیست سطح مهارت شما، شما به سرعت به اصول اولیه برنامه تسلط خواهید داشت. رابط بصری به شما امکان می دهد بلافاصله پس از نصب برنامه شروع به طراحی کنید.

SketchBook برای چه کسانی است؟

کودکان و هنرمندان مبتدی

SketchBook برای کودکان و هنرمندان نوپا ایده آل است. با رابط کاربری ساده و ابزارهای متنوع می توانند به راحتی طرح های فوق العاده ای خلق کنند. بچه ها می توانند توانایی های خلاق خود را توسعه دهید و از نقاشی لذت ببر

هنرمندان حرفه ای

SketchBook همچنین ابزارهای قدرتمندی را برای هنرمندان حرفه ای فراهم می کند. آنها می توانند هنری را با حداکثر جزئیات و ظرافت خلق کنند و برنامه را به ابزاری ضروری در زرادخانه خلاقانه خود تبدیل کنند.

چگونه SketchBook را به صورت رایگان دانلود کنیم

می توانید SketchBook را به صورت رایگان در وب سایت ما به عنوان یک فایل APK برای اندروید دانلود کنید، لینک دانلود زیر.

SketchBook را رایگان در اندروید دانلود کنید

 

03 نوامبر 2023 7
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    22 نوامبر 2023 18:54
    این برنامه زمانی عالی است که نیاز دارید چیزی را به سرعت بکشید. تعداد زیادی قلم مو برای نقاشی. برنامه به روش خود راحت است.
  2. استاس
    23 نوامبر 2023 19:26
    SketchBook من یک هنرمند هستم و چنین برنامه جالبی به من کمک کرد
  3. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 19:14
    SketchBook، من دوست دارم آنجا نقاشی کنم، واقعاً تعداد زیادی برس و طراحی عالی
  4. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 10:44
    من به سادگی از این برنامه خوشحالم، نکته اصلی این است که آن را بفهمید و خوشحال خواهید شد.
  5. Diz1k
    Diz1k
    5 دسامبر 2023 20:16
    جالب ترین برنامه برای هنرمندان، من آن را توصیه می کنم 
  6. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 00:04
     با تشکر از ارائه یک منبع برای نقاشی دیجیتال. امیدواریم کاربران بتوانند ایده های خلاقانه خود را محقق کنند.
  7. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 10:32
    انتخاب بزرگی از ابزارهای هنری، آن را دوست داشتم، سبک و راحت