FreePrograms.me

CyberLink YouCam 10.1.2717.0

CyberLink YouCam یک برنامه عالی است که قابلیت نمایش و پردازش تصویر و صدا را از وب کم در رایانه شخصی یا لپ تاپ فراهم می کند. برای وبلاگ نویسان ویدئو، پخش کننده ها و افرادی که اغلب مذاکرات تجاری را به صورت آنلاین انجام می دهند بسیار مفید است. 

با CyberLink YouCam می توانید کیفیت تصویر را به میزان قابل توجهی بهبود بخشید: این برنامه الگوریتم هایی را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد پوست را صاف کنید، آرایش را تغییر دهید یا روی آرایش تأکید کنید و همچنین به طور کلی محیط را بهبود ببخشید. 
CyberLink YouCam دارای بسیاری از ویژگی های جالب مانند افزودن افکت ها، فیلترها، فریم ها و همپوشانی متن بر روی جریان ویدئو است.
یکی از جالب ترین ویژگی های اپلیکیشن امکان افزودن افکت و فیلتر به تصویر دریافتی از وب کم است. شما می توانید از میان افکت های مختلف مانند ماسک ها، روکش های گرافیکی یا حتی ایجاد افکت های متحرک یکی را انتخاب کنید. این یک راه عالی برای جذاب‌تر و خاطره‌انگیز کردن چت‌های ویدیویی، پخش جریانی یا ضبط‌های شماست.

CyberLink YouCam قابلیت تصحیح تصویر در زمان واقعی را ارائه می دهد. هنگام استفاده از وب کم می توانید روشنایی، کنتراست، اشباع و سایر پارامترها را درست تنظیم کنید. این به ویژه در صورتی مفید است که قصد دارید جلسات کاری برگزار کنید یا ارائه آنلاین ارائه دهید، جایی که کیفیت و جذابیت تصویر نقش مهمی ایفا می کند.

در ادامه می توانید برنامه را دانلود کنید

CyberLink YouCam امکان ضبط ویدیو یا عکس گرفتن با استفاده از وب کم را ارائه می دهد. می توانید لحظات خاص خود را ذخیره کنید یا یک ویدیوی حرفه ای با کیفیت بالا بسازید.

19 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید