FreePrograms.me

روشن شدن 2.3.70673

Amazon Kindle بهترین نرم افزار کتاب الکترونیکی است. برنامه Kindle که برای دوستداران کتاب ساخته شده است، میلیون ها کتاب الکترونیکی از جمله کتاب های درسی و کمیک به زبان انگلیسی و بسیاری از زبان های دیگر را در دسترس شما قرار می دهد. این ابزار کتابخوان الکترونیکی به شما امکان می دهد در یک کتاب موضوع، شخصیت یا بخشی را که می خواهید بازدید کنید جستجو کنید.

استفاده از کتاب‌خوان‌های الکترونیکی در بین علاقه‌مندان به مطالعه به طور فزاینده‌ای متداول می‌شود، به طوری که بسیاری در حال حاضر از دستگاه‌هایی استفاده می‌کنند که به طور خاص برای آنها طراحی شده است. با این حال، آنها هنوز هم کمی گران هستند و به همین دلیل است که بسیاری هنوز نمی توانند آنها را بخرند. برای انجام این کار، به سادگی با استفاده از حساب آمازون خود وارد شوید و همه کتاب ها، PDF ها و مجلات به طور معمول ظاهر می شوند و به راحتی قابل مدیریت هستند.
Kindle تا حدی این نقص را برطرف می کند زیرا به شما امکان می دهد کتاب های الکترونیکی Amazon Kindle را در رایانه شخصی خود بدون نیاز به خرید دستگاه فیزیکی از شرکت بخوانید.

این برنامه با حساب آمازون شما برای دانلود کتاب هایی که خریداری کرده اید همگام می شود و همچنین به شما امکان می دهد آزادانه آنها را مرور کنید. پس از دانلود کتاب می توانید از یادداشت ها و بوکمارک های مجازی استفاده کنید و با تنظیم اندازه فونت و تعداد کلمات در هر خط آن را به راحتی مطالعه کنید.

در ادامه می توانید برنامه Kindle نسخه 2.3.70673 را دانلود کنید

Kindle را می توان با دستگاه Amazon Kindle همگام سازی کرد. این بدان معناست که می‌توانید در هر یک از دستگاه‌های خواندن خود از جایی که کار را متوقف کردید ادامه دهید!

12 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید