FreePrograms.me

کالیبر 7.3.0


Caliber یک برنامه واقعا قدرتمند و راحت برای کار با کتاب های الکترونیکی است. عملکرد آن به شما امکان می دهد نه تنها کتاب بخوانید، بلکه آنها را از یک قالب به فرمت دیگر تبدیل کنید، آنها را با دستگاه های مختلف مطالعه همگام کنید، مجموعه ای از کتاب ها را مدیریت کنید و اخبار را از منابع مختلف دریافت کنید.

ویژگی ها و عملکردهای اصلی برنامه

یکی از ویژگی های مهم کالیبر پایگاه داده اختصاصی آن است که می توانید اطلاعات مربوط به کتاب ها از جمله نویسنده، عنوان، جلد، برچسب ها و سایر ویژگی ها را در آن ذخیره کنید. این برنامه همچنین به شما امکان می دهد تا با استفاده از شابک اطلاعاتی در مورد کتاب ها از طریق اینترنت به دست آورید.
Caliber از تعداد زیادی فرمت کتاب الکترونیکی، ورودی و خروجی پشتیبانی می کند. به لطف مبدل داخلی، می توانید به راحتی کتاب ها را از یک فرمت به فرمت دیگر تبدیل کنید تا با دستگاه مطالعه شما سازگار باشد.
علاوه بر این، Caliber دارای یک ویژگی همگام‌سازی است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های خواندن مختلف مانند Amazon Kindle، Apple iPad، دستگاه‌های Android، خواننده‌های Kobo و بسیاری دیگر را متصل کنید. این کار انتقال کتاب ها به دستگاه های مطالعه و دسترسی به کتابخانه خود را در هر زمان و هر مکان آسان می کند.

کالیبر تمام ابزارهای لازم برای کار با کتاب های الکترونیکی را فراهم می کند. با کمک آن، می توانید به راحتی کتابخانه الکترونیکی خود را سازماندهی کنید و از خواندن آثار مورد علاقه خود لذت ببرید.

شما می توانید Caliber را مستقیماً از وب سایت ما دانلود کنید

کالیبر قابلیت دریافت خودکار اخبار از وب سایت ها و خبرگزاری های معروف را دارد. می توانید لیست منابع را سفارشی کنید و آخرین اخبار و مقالات را مستقیماً در برنامه دریافت کنید.
Caliber همچنین از افزونه هایی پشتیبانی می کند که قابلیت های برنامه را گسترش می دهند. شما می توانید پلاگین هایی را برای ایجاد تم های خود، اضافه کردن ویژگی های جدید و ادغام با سایر خدمات نصب کنید.

 

12 ژانویه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید