FreePrograms.me

خواندن کتاب های الکترونیکی با ICE Book Reader Pro

Читаем электронные книги с программой ICE Book Reader Pro

حدس زدن اینکه در این مورد، جایگزین به کتاب های الکترونیکی اشاره دارد، دشوار نیست. تعداد زیادی از مردم آنها را می خوانند. برای برخی، خواندن کتاب های الکترونیکی راحت تر است، اما برای برخی دیگر صرفاً سود بیشتری دارند. اما به هر حال، برای خواندن هر کتاب الکترونیکی باید از یک برنامه خاص استفاده کنید. ما در مورد یکی از این برنامه ها صحبت خواهیم کرد. همانطور که می دانید، امروزه برنامه های زیادی برای خواندن کتاب های الکترونیکی وجود دارد. برخی از آنها قبلاً در وب سایت ما ارائه شده است. این مقاله به برنامه دیگری برای خواندن کتاب های الکترونیکی می پردازد که عملکرد و قابلیت های بسیار خوبی دارد. این برنامه ICE Book Reader Pro نام دارد.

ICE Book Reader Pro به شما امکان می دهد کتاب های الکترونیکی را راحت بخوانید. این برنامه از تعداد زیادی فرمت های مختلف کتاب الکترونیکی پشتیبانی می کند. این اپلیکیشن همچنین می تواند کتاب های الکترونیکی را با صدای بلند بخواند.

ICE Book Reader Pro عملکردهای مختلفی دارد. برخی از آنها را می توان برجسته کرد:

-این برنامه دارای عملکرد صاف کردن متن است.

- امکان رنگ آمیزی حروف اول در ابتدای هر پاراگراف و عنوان وجود دارد.

-عملکرد "حالت کتاب"، یعنی نمایش همزمان چندین صفحه.

-فرصت تبدیل فرمت کتاب های الکترونیکی؛

-امکان خواندن کتاب به طور مستقیم از آرشیو.

این همه قابلیت های این برنامه نیست. فقط می توانیم توجه داشته باشیم که ICE Book Reader Pro روی رایانه کار می کند با سیستم عامل ویندوز نصب شده است. اگر به یک برنامه خوب و مناسب برای خواندن کتاب های الکترونیکی نیاز دارید، از برنامه ICE Book Reader Pro استفاده کنید.

دانلود رایگان ICE Book Reader Pro


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-648-ice-book-reader-pro-3.html دانلود کنید
19 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ژیبک
    ژیبک
    2 دسامبر 2023 14:48
    برنامه خواندن کتاب های الکترونیکی بسیار راحت است. بسیاری از توابع مختلف برای راحت کردن فرآیند خواندن. همچنین در این برنامه می توانید عملکردی برای خواندن با صدای بلند پیدا کنید، برای کسانی که نمی خواهند از خواندن منقطع شوند، اما در عین حال احساس خستگی می کنند. برنامه فوق العاده، من خوشحال خواهم شد از آن استفاده کنم. 
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 17:43
    چه ابزار جالبی حتی حالتی وجود دارد که در آن دو صفحه نمایش داده می شود و یک کتاب را شبیه سازی می کند.