FreePrograms.me

Cool Reader 3.3.61

Cool Reader یک برنامه مناسب برای خواندن کتاب های الکترونیکی در تعداد زیادی فرمت از جمله EPUB، FB2، RTF، TXT، HTML، CHM، PDB، MOBI، TCR است. برای کسانی که مجبورند حجم زیادی متن را از روی صفحه بخوانند ضروری است.

برای هر موتور صوتی، می توانید به طور جداگانه تلفظ ها را سفارشی کنید، زیرا این برنامه دارای یک ویرایشگر تلفظ خوب است که در صورت حفاری می توانید چیزهای زیادی پیدا کنید. به طور کلی، استفاده از CoolReader بسیار آسان است، به علاوه شما یک رابط کاربری خوب دریافت می کنید، به علاوه پشتیبانی روسی وجود دارد، تمام تنظیمات واضح هستند، می توانید پالت برنامه را به طور کامل ویرایش کنید، به طور کلی من همه چیز را دوست داشتم، امیدوارم شما نیز انجام دهید. اگر سوالی دارید، فکر می کنم می دانید کجا باید آنها را بپرسید، همه، از خواندن کتاب های الکترونیکی لذت ببرید!

خواننده سه حالت مشاهده صفحه را ارائه می دهد: اسکرول، یک صفحه، دو صفحه. تنظیمات برای فاصله بین خطوط، تورفتگی و انیمیشن چرخش صفحه نیز موجود است. و برای کسانی که دوست دارند در شب یا در تاریکی مطالعه کنند، یک حالت شبانه ویژه وجود دارد.

در ادامه می توانید Cool Reader نسخه 3.3.61 را دانلود کنید

قالب بندی مجدد متن به هر اندازه فونت، ضد تغییر فونت های صفحه نمایش، پالت کاملاً قابل تنظیم، پس زمینه بافت دار، اسکرول صاف، انیمیشن سه بعدی فشار چشم را کاهش می دهد. یک تابع خواندن با صدای بلند با استفاده از موتورهای SpeechAPI به شما این امکان را می‌دهد که در حین انجام کارهای دیگر و بدون اینکه به چشمان خود فشار بیاورید به کتاب گوش دهید.



10 مارس 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید