FreePrograms.me

Plex Media Server 1.40.1.8227

Plex نرم افزاری است که به شما امکان مدیریت مجموعه های رسانه ای بزرگ را می دهد. این برنامه به شما امکان می دهد برنامه های تلویزیونی، فیلم، فیلم های شخصی و موارد دیگر را پخش کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند ویدیوها را با خانواده خود به اشتراک بگذارید.

پس از نصب، Plex Media Server در پس‌زمینه اجرا می‌شود و به شما امکان می‌دهد تمام پوشه‌های خود را مدیریت کنید و آنها را در دسترس سایر دستگاه‌هایی قرار دهید که Plex Media Server را نیز نصب کرده‌اند - خواه ویندوز، مک، لینوکس یا حتی تلفن‌های هوشمند Android، Chromecast یا کنسول هایی مانند پلی استیشن 3، ایکس باکس 360 و نسخه های بعدی آنها. تنها چیزی که نیاز دارید این است که Plex Media Server را نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برای همگام سازی کتابخانه خود با هر دستگاهی که دارای Plex است، برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید. 

اگر فایل‌ها را به Plex Media Server اضافه کنید، فهرست‌بندی می‌شوند. سپس این برنامه ابرداده از دست رفته را به تصاویر، ویدئوها و فایل های موسیقی اضافه می کند. این فرآیند به شما مجموعه ای شفاف و منظم می دهد. اما همچنین گزینه ای برای ایجاد لیست های پخش برای ایجاد نمای کلی بهتر از کتابخانه رسانه شما وجود دارد. به علاوه، Plex هیچ محدودیتی برای ذخیره سازی ندارد. سرور Plex Media به زبان روسی به صورت رایگان بدون محدودیت و کلیدهای فعال سازی توزیع می شود.

در ادامه می توانید Plex Media Server نسخه 1.40.1.8227 را دانلود کنید

از نظر دانلود، Plex Media Server یک نرم افزار کاربرپسند است که به فضای ذخیره سازی کمتری نسبت به برنامه متوسط ​​در بخش Home & Hobby Software نیاز دارد. این یک برنامه بسیار محبوب در کشورهایی مانند انگلستان، ایالات متحده آمریکا و هند است.

10 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید