FreePrograms.me

راه اندازی اولیه سرور Plex

Основная настройка сервера Plex

چند فیلم با کیفیت خوب می تواند در رایانه شما جا شود؟ 100 یا شاید 50؟ برای برخی این تعداد حتی بیشتر و برای برخی دیگر کمتر خواهد بود. اما چرا حافظه رایانه خود را با چنین فایل هایی پر کنید در حالی که همه اینها را می توان در سرورهای ویژه ذخیره کرد. و یکی از این سرورها Plex است. Plex Server به شما کمک می کند مجموعه رسانه های خود را سازماندهی کنید. و شما می توانید از هر نقطه ای از کره زمین به آن دسترسی داشته باشید، مشروط بر اینکه به اینترنت دسترسی داشته باشید. این سرور در ارتباط با تمامی سیستم عامل های محبوب کامپیوتر و حتی سیستم عامل موبایل اندروید کار می کند.

بیایید به نصب و پیکربندی این سرور برویم. اول از همه، شما باید برنامه نصب را دانلود کنید. سپس آن را نصب می کنیم. لینک آن را در انتهای این مقاله خواهید دید. پس از نصب آن را اجرا می کنیم و می بینیم که آیکون Plex در سینی ظاهر می شود.

برای کارایی بیشتر، در انتهای مقاله پیوندی به عامل Kinopoisk وجود دارد که باید آن را دانلود و در آن آپلود کنید. C:\Users\%Users%\AppData\Local\Plex Media Server\Plug-ins. این اطمینان حاصل می کند که تمام اطلاعات مربوط به فیلم های جاری، سریال های تلویزیونی و محتوای مشابه از Kinopoisk دریافت می شود.

بعد، هر مرورگری را باز کنید و به آدرس بروید 127.0.0.1: 32400/وب. این رابط وب سرور Plex است و در حال حاضر خالی است. برای موافقت با شرایط و ضوابط، کادرها را علامت بزنید و روی "" کلیک کنید.بعدی".


نام کامپیوتر شما در گوشه سمت چپ بالای پنجره ظاهر می شود. در همان منو می توانید یک نماد مثبت را مشاهده کنید. باید روی آن کلیک کنید و پس از آن به پنجره ای برای افزودن محتوا به کتابخانه هدایت می شوید. اول از همه، بهتر است فقط فیلم ها را اضافه کنید. با انتخاب فیلم ها، در پاراگراف اول نام بخش را انتخاب می کنیم. در اینجا زبان بخش را انتخاب می کنیم.


بعد به نقطه ای می رسد که پوشه فیلم ها را انتخاب می کنیم. نکته مهمی که در اینجا باید به خاطر داشت این است که فیلم باید عنوان دقیقی داشته باشد. اگر عنوان نادرستی وجود داشته باشد، سرور Plex اطلاعات مربوط به فیلم را به اشتباه ارائه می دهد.

بعد ما به بخش علاقه مندیم "علاوه بر این". در اینجا ما عامل KinopoiskRu را انتخاب می کنیم. سپس روی مورد کلیک می کنیم "افزودن به کتابخانهطی چند دقیقه، فیلم ها با پوسترها و اطلاعات آماده در کتابخانه نمایش داده می شوند.

پس از این، مجموعه فیلم شما ظاهر می شود که چیزی شبیه به این خواهد بود.
این کار تنظیمات اولیه سرور Plex را تکمیل می کند. اما فراموش نکنید که ویژگی های بسیار دیگری نیز دارد.https://plex.tv/

نصب کننده Plex را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی https://plex.tv دانلود کنید

عامل Kinopoisk را به صورت رایگان دانلود کنید


دانلود برنامه از وب سایت رسمی https://github.com/amirotin/Kinopoisk/archive/master.zip

18 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:53
    برنامه باحال برای تماشای فیلم و سریال دانلود کنید پشیمان نمیشوید