FreePrograms.me

Microsoft PowerPoint 16.0.16924.20064 را بارگیری کنید

Microsoft PowerPoint یک نرم افزار قدرتمند و همه کاره است که نحوه ایجاد و ارائه ارائه ها را تغییر داده است. چه دانشجو باشید، چه حرفه ای، یا فقط می خواهید اطلاعات را به طور موثر منتقل کنید، پاورپوینت بستری را فراهم می کند که استفاده از آن آسان است. شما می توانید آن را به صورت کاملا رایگان و به صورت فایل APK در وب سایت ما دانلود کنید.

 

ویژگی ها و قابلیت های کلیدی

محبوبیت پاورپوینت به دلیل رابط کاربر پسند و ویژگی های قدرتمند آن است. برخی از ویژگی‌های کلیدی آن عبارتند از ایجاد اسلاید، افزودن متن، تصاویر، ویدئو و صدا، انتخاب قالب‌ها، اعمال انتقال و انیمیشن، و جاسازی نمودارها و نمودارهای مبتنی بر داده‌ها.

ایجاد اولین ارائه شما

شروع کار با پاورپوینت آسان است. فقط برنامه را باز کنید، یک الگو را انتخاب کنید یا از ابتدا شروع کنید، و شما آماده هستید تا اولین ارائه خود را ایجاد کنید. رابط کاربری بصری و قابل دسترسی برای کاربران در تمام سطوح است.

طراحی اسلاید

طرح نقش مهمی در جلب توجه مخاطبان شما دارد. پاورپوینت قالب ها و تم های مختلفی را برای انتخاب ارائه می دهد. شما می توانید اسلایدهای خود را سفارشی کنید تا سبک منحصر به فرد شما را منعکس کند و در عین حال ظاهری حرفه ای داشته باشید.

افزودن عناصر متن و رسانه

افزودن محتوا آسان است، خواه متن، تصویر، ویدیو یا صدا. پاورپوینت ابزارهایی برای قالب بندی متن، تغییر اندازه تصاویر و جاسازی یکپارچه عناصر چندرسانه ای در اسلایدهای شما فراهم می کند.

کار با انتقال و انیمیشن

با انتقال و انیمیشن، ارائه خود را از نظر بصری جالب کنید. این جلوه ها به اسلایدهای شما پویایی می بخشد و توجه مخاطبان را در طول ارائه شما حفظ می کند.

ادغام نمودارها و نمودارها

برای ارائه های داده محور، پاورپوینت بسیاری را ارائه می دهد گزینه هایی برای نمودارها و نمودارها شما به راحتی می توانید داده های خود را تجسم کنید و اطلاعات پیچیده را در دسترس مخاطبان خود قرار دهید.

تسلط بر کنترل نمایش اسلاید

حالت نمایش اسلاید به شما امکان می دهد ارائه خود را تمرین کنید و با کنترل ها آشنا شوید. بیاموزید که چگونه به راحتی در ارائه خود پیمایش کنید و توجه مخاطبان خود را جلب کنید.

همکاری و اشتراک گذاری

همکاری با پاورپوینت آسان می شود. می‌توانید به‌صورت هم‌زمان روی یک ارائه با همکاران کار کنید و کار خود را از طریق سرویس‌های ابری به اشتراک بگذارید.

نحوه دانلود رایگان Microsoft PowerPoint

می توانید Microsoft PowerPoint را به صورت رایگان در وب سایت ما به صورت فایل APK برای اندروید دانلود کنید، لینک دانلود در زیر آمده است.

Microsoft PowerPoint را به صورت رایگان در اندروید دانلود کنید

 

03 نوامبر 2023 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    23 نوامبر 2023 18:58
    این برنامه عالی کار می کند، آن را دانلود کنید و ارائه کنید
  2. استاس
    23 نوامبر 2023 20:56
    برنامه خوبیه پیشنهاد میکنم دانلودش کنید خیلی خوشم اومد
  3. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 15:40
    نرم افزار عالی! همه چیز عالی کار می کند! 
  4. استیسون
    استیسون
    4 دسامبر 2023 19:56
    برنامه برای مایکروسافت، انجام همه کارها در آنجا راحت است 
  5. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 00:36
    با تشکر از شما برای ارائه یک ابزار قدرتمند برای ایجاد و ویرایش ارائه. اجازه دهید خلاقیت کاربران شکوفا شود.
  6. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 11:17
    بهترین و قدرتمندترین برنامه، به صورت رایگان از وب سایت رسمی دانلود شده است