FreePrograms.me

فیلمورا 12.5.6.3504

Wondershare Filmora یک ویرایشگر ویدیویی کاربردی است که مجموعه کاملی از ابزارها را برای ایجاد ویدیوهای شگفت انگیز در اختیار کاربر قرار می دهد که حتی یک مبتدی نیز به راحتی می تواند از عهده آن برآید. 

Wondershare Filmora یک ابزار نسبتا جالب برای کار با فایل های چند رسانه ای است. شخصاً این واقعیت را دوست داشتم که کار با برنامه ساده است ، همه چیز کاملاً واضح است و مهمتر از همه یک رابط رسمی روسی وجود دارد. به لطف این برنامه، می توانید تقریباً یک فیلم واقعی بسازید. در این مورد، می توانید از فیلم ها، آهنگ ها، عکس های خود به عنوان مواد استفاده کنید، خوب، من فکر می کنم واضح است که این برنامه دارای افکت های بسیار خوبی است که شامل انتقال های مختلف، فیلترها، پوشش ها و موارد دیگر می شود. ضمناً این امکان وجود دارد که زیرنویس های خود را به ویدیو اضافه کنید، یعنی مثلاً می توانید برای ویدیو عنوان یا حتی زیرنویس بسازید. از کار با ویدیوی با کیفیت HD پشتیبانی می کند و اگر ویدیویی دارید که مثلاً کیفیت آن چندان خوب نیست، می توانید سعی کنید با یک ابزار خاص آن را بهبود ببخشید. البته نباید انتظار زیادی از او داشته باشید، اما قطعا بهتر خواهد بود.

شایان ذکر است که این برنامه عملاً نیازی به مطالعه ندارد. رابط Russified به شما این امکان را می دهد که به سرعت بر اصول اولیه ویرایشگر مسلط شوید و سپس ویرایش ویدیوی مورد نیاز را شروع کنید. این برنامه از کار با چندین آهنگ ویدیویی و صوتی پشتیبانی می کند.

فیلمورا نسخه 13.0.60.5095 را در ادامه می توانید دانلود کنید

هنگامی که شاهکار شما، به اصطلاح، آماده است، می توانید آن را در یکی از فرمت های متعدد در رایانه خود ذخیره کنید و سپس آن را به خانواده و دوستان خود نشان دهید. به هر حال، صادرات فیلم به سرویس های اینترنتی محبوب نیز پشتیبانی می شود.

06 آوریل 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید