FreePrograms.me

دانلود Olive 0.2.0 Build 70690c5b

Olive Video Editor یک ویرایشگر ویدیوی پیشرفته است که طیف گسترده ای از ابزارها و گزینه ها را برای کار با مواد ویدیویی ارائه می دهد. 

برخی از ویژگی ها و قابلیت های برنامه:

  1. Olive Video Editor عملکرد داخلی برای دریافت و تبدیل مطالب ویدیویی از منابع ندارد. بنابراین، کاربران باید ابتدا ویدیو را با استفاده از برنامه ها یا روش های دیگر به هارد دیسک خود وارد کنند.

  2. رابط برنامه به خوبی سازماندهی شده است و از چندین داک تشکیل شده است که در صورت عدم نیاز در حال حاضر یا عدم مطابقت با سبک کاری کاربر، می توانند بسته شوند.

  3. ویرایش ویدیو: Olive Video Editor تقریباً تمام ابزارهای لازم را برای ویرایش غیرخطی، پردازش و ویرایش ویدیو ارائه می دهد. دارای طیف گسترده ای از ویژگی ها است که به کاربر امکان می دهد ویرایش های حرفه ای ویدیو را ایجاد کند.

  4. Olive Video Editor منبع باز است. این بدان معنی است که هر کسی می تواند به کد منبع برنامه دسترسی پیدا کند، آن را مطالعه کند و تغییرات خود را ایجاد کند.

ویرایشگر ویدیوی Olive در مرحله اولیه توسعه است و ممکن است حاوی اشکال یا بی ثباتی باشد. با این حال، به لطف توسعه فعال و به روز رسانی، مجموعه گسترده ای از ابزارهای ویرایش ویدیو را ارائه می دهد و می تواند توسط همه آزمایش شود.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

15 دسامبر 2023 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید