FreePrograms.me

VirtualDub 1.10.4

VirtualDub یک برنامه ضبط و پردازش ویدئو برای سیستم های ویندوز 32 و 64 بیتی است که تحت مجوز GNU GPL ایجاد شده است. این کاستی‌های معمولی یک ویرایشگر معمولی مانند Adobe Premiere را برطرف می‌کند، اما در عین حال هنگام ویرایش ویدیو بسیار سریع‌تر است. توانایی آن در پردازش دسته ای از داده ها و همچنین هنگام کار با تعداد زیادی فایل به طور کلی شگفت انگیز است، همانطور که می توان فایل ها را با استفاده از حداقل 1/3 از فیلترهای ویدیویی مختلف موجود در جهان تبدیل کرد. . VirtualDub اساساً برای پردازش فایل‌های AVI استفاده می‌شود، اگرچه می‌تواند MPEG-1 و برخی گرافیک‌ها را بخواند (اما نه بنویسد) (به عنوان مثال، GIF، متشکل از مجموعه‌ای از تصاویر BMP).

VirtualDub - برنامه ای برای ضبط و پردازش فایل های ویدئویی. این می تواند فایل های AVI2 (OpenDML) و چند بخش AVI (برای غلبه بر مانع 2 گیگابایتی) را بخواند و بنویسد. دارای رسیورهای MPEG-1 و Motion-JPEG داخلی است و همچنین به شما امکان می دهد کدک های صوتی و تصویری دیگر را متصل کنید. این برنامه از ایجاد AVI با نرخ فریم کسری، حذف و جایگزینی آهنگ های صوتی، وارد کردن صدا از منبع خارجی، حذف هر قطعه از دنباله ویدیو و ادغام فایل های ویدیویی پشتیبانی می کند.
VirtualDub دارای مجموعه ای قدرتمند از فیلترها مانند تاری، وضوح، برجسته، صاف، پیچیدگی 3x3، چرخش، چرخش تغییر اندازه، روشنایی/کنتراست، سطوح، deinterlace و آستانه است. این مجموعه حتی برای یک ویرایشگر گرافیک هم بد نیست. علاوه بر این، امکان نوشتن و اتصال فیلترهای خود نیز وجود دارد.

VirtualDub رایگان دارای یک رابط کلاسیک است.
از کدک های از پیش نصب شده ویندوز 7 یا 8 استفاده می کند که تقریباً در هر زمان به راحتی قابل تنظیم هستند. علاوه بر این، کد منبع برای بحث گسترده باز است، به این معنی که فیلترهای خاصی برای هر عملیات رمزگذاری ایجاد شده است.

VirtualDub 1.10.4 را می توانید در زیر دانلود کنید

کاربران نسخه های قدیمی ویندوز (تا 98 شامل) می توانند VirtualDub را به صورت رایگان دانلود کنند. این برنامه سریع است: حتی اگر از سخت افزار پیشرفته استفاده نمی کنید، پردازش جریان ویدیو زمان زیادی نمی برد. برای جلوگیری از خطا در رندر نهایی همیشه می توان نتیجه میانی را در طول فرآیند ویرایش مشاهده کرد. 

08 فوریه 2024 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید