FreePrograms.me

نحوه درج جدول از مایکروسافت ورد در پاورپوینت

Как вставить таблицу из Microsoft Word в PowerPoint

هنگام ایجاد یک ارائه در برنامه محبوب مایکروسافت پاورپوینت، کاربران اغلب نیاز دارند اطلاعات مختلفی را به اسلایدها اضافه کنند - متن، تصاویر، موسیقی و موارد دیگر. اما اگر نیاز به درج جدول از MS Word داشته باشید، چه؟

فرض کنید صفحه ای از قبل در Microsoft Word و Excel ایجاد کرده اید که باید آن را در پاورپوینت وارد کنید. در زیر به چندین روش برای انجام این کار خواهیم پرداخت.

روش 1: یک جدول به صورت دستی ایجاد کنید



PowerPoint دقیقاً همان ویرایشگر جدول Microsoft Word را دارد. اگر جدول خیلی پیچیده نباشد، به راحتی می توان آن را در پاورپوینت بازسازی کرد.

  1. اول از همه، شما باید یک اسلاید ایجاد کرده باشید که بتوانید اشیا را در آن قرار دهید. داخل پنجره ای که شی باید در آن قرار گیرد یک بار با دکمه سمت چپ ماوس کلیک کنید، سپس به برگه در پاورپوینت بروید. "درج". نقطه وایبریت "جدول".



  2. تعداد سطرها و ستون ها را مشخص کنید و سپس می توانید جدول به دست آمده را پر کنید.

    Как вставить таблицу из Microsoft Word в PowerPoint



روش 2: یک تصویر درج کنید



ماهیت روش این است که جدول را به عنوان تصویر ذخیره می کنید و سپس تصویر حاصل را در پاورپوینت قرار می دهید.

  1. ابتدا باید از جدول موجود اسکرین شات بگیریم. شما می توانید به راحتی با استفاده از ابزارهای استاندارد ویندوز، به عنوان مثال، با استفاده از ابزار "قیچی" یک اسکرین شات بگیرید (این ابزار را می توانید از طریق جستجوی سیستم پیدا کنید).



  2. وقتی برنامه در حال اجرا روی صفحه نمایش داده شد، روی دکمه کلیک کنید "ایجاد کردن" و بخشی از سند (مخصوصاً جدول) را انتخاب کنید که متعاقباً در تصویر قرار می گیرد.



  3. یک اسکرین شات از جدول در یک ویرایشگر گرافیکی کوچک نمایش داده می شود که در صورت لزوم می توانید تنظیماتی مانند برش، همپوشانی متن، طراحی و غیره را انجام دهید. روی نماد دیسکت کلیک کنید تا تصویر حاصل ذخیره شود.



  4. وقتی تصویر ذخیره شد، به پاورپوینت بروید، ناحیه ای که تصویر در آن درج می شود را فعال کنید، سپس به تب بروید "درج" و مورد را انتخاب کنید "نقاشی".



  5. در کاوشگری که باز می شود، تصویر ایجاد شده قبلی را انتخاب کنید، پس از آن جدول در ارائه ظاهر می شود.




روش 3: جدول کپی شده را Paste کنید



و در نهایت، ساده ترین راه، این است که به سادگی جدول را کپی کنید و سپس آن را در پاورپوینت قرار دهید.

احتمالاً قبلاً سعی کرده اید به روشی مشابه عمل کنید، و به احتمال زیاد نتیجه نداده اید - به جای جدول، فقط متن موجود در آن درج شده است. مسئله این است که یک ترفند کوچک وجود دارد.

  1. به Microsoft Word رفته و کل جدول را انتخاب کنید. سپس با استفاده از میانبر صفحه کلید آن را کپی کنید Ctrl + C.



  2. پاورپوینت و اسلایدی که در آن درج خواهد شد را باز کنید. روی هر قسمت خالی پاورپوینت (نه مستطیلی که محتوا و متن در آن درج شده است) راست کلیک کرده و سپس روی دکمه کلیک کنید "درج" ایلی نجمیته سوچتانیه کلید Ctrl + V.



  3. همانطور که می بینید، جدول دقیقاً به همان روشی که از ورد کپی شده بود در پاورپوینت درج شد.


امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد تا نحوه درج جدول در Microsoft PowerPoint را درک کنید. اگر مشکلی دارید، سوالات خود را در نظرات بپرسید.
20 سپتامبر 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:55
    به نظر من اگر نوعی جدول در حافظه جدولی که می خواهید بازیابی کنید ذخیره نشده باشد انجام این کار دشوار است.
  2. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 23:18
    مقاله کمک کرد، من حداقل می دانم که چگونه جداول را وارد کنم