FreePrograms.me

چگونه می توان موسیقی را در ارائه مایکروسافت Powerpoint 2007 در همه اسلایدها قرار داد؟

Как вставить музыку в презентацию Microsoft  Powerpoint 2007 на все слайды?

احتمالاً تقریباً تمام اجزای این بسته برنامه برای همه شناخته شده است. محبوب ترین، البته، یک ویرایشگر متن است بسته مایکروسافت آفیس. اما امروز در مورد برنامه دیگری از این بسته صحبت خواهیم کرد. نامیده می شود مایکروسافت پاورپوینت. Microsoft PowerPoint یک برنامه ارائه است. این ابزارهای مختلف زیادی برای ایجاد طیف گسترده ای از ارائه ها دارد. و همچنین شایان ذکر است که کار با این برنامه بسیار ساده است. اما، با این وجود، بسیاری از کاربران هنگام ایجاد یک ارائه با استفاده از این برنامه سوالات مختلفی دارند.

امروز در مورد نحوه قرار دادن موسیقی در ارائه مایکروسافت پاورپوینت صحبت خواهیم کرد. بیایید به راهی برای درج همراهی موسیقی در همه اسلایدهای ارائه نگاه کنیم.

بنابراین، شما یک ارائه آماده دارید که فقط باید موسیقی را در آن قرار دهید. در ارائه باید به برگه " برویدقرار دادن"، سپس برگه " را انتخاب کنیدصدا"و در این تب روی مورد کلیک کنید"صدا از فایل".


سپس باید موسیقی را از رایانه خود انتخاب کنید. پس از انتخاب، باید تصمیم بگیرید که چگونه موسیقی در ارائه گنجانده شود. یکی از این دو را انتخاب کنید.


در این مرحله فایل صوتی فقط در اسلایدی که آن را اضافه کرده اید پخش می شود. ما باید مطمئن شویم که موسیقی در همه اسلایدها وجود دارد. برای انجام این کار، در منوی بالایی که ظاهر می شود، به دنبال مورد "پخش صدا"و در این مرحله باید مورد را تنظیم کنید"برای همه اسلایدها".
این روش شامل درج موسیقی بر روی تمام اسلایدها در ارائه مایکروسافت پاورپوینت 2007 است.
06 نوامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 10:02
    موزیک گذاشتم! مقاله بسیار خوبی با موسیقی عالی کار می کند! 
  2. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 21:07
    نمی‌دانستم می‌توانید موسیقی را در ارائه‌ها وارد کنید. من فردا رئیسم را سورپرایز می کنم هاها))