FreePrograms.me

دانلود Zello 5.29.1

امروز نوبت به صحبت در مورد یک برنامه پیام فوری بسیار خاص است، زیرا تمرکز آن بر ارائه خدماتی مانند واتساپ یا تلگرام زیرا این برنامه قصد دارد روی روشی متفاوت برای ارسال و دریافت پیام به سبک قدیمی واکی تاکی شرط بندی کند. بله، ما در مورد دانلود Zello آنلاین واکی تاکی برای اندروید صحبت می کنیم. و همچنین در مورد نسخه رایانه شخصی ویندوز صحبت خواهیم کرد که می توانید آن را کاملاً رایگان دانلود کنید.

چرا به Zello نیاز دارم؟

اولین چیزی که می خواهم با شما به اشتراک بگذارم این است که چرا باید این ابزار را دانلود کنید. بسیاری از مردم فکر می کنند که اگر واتساپ داشته باشید، تمام مشکلات پیام رسانی شما حل خواهد شد. با این حال، این مورد نیست زیرا اخیراً با خرابی سرور مواجه شده ایم. وضعیتی که در نگاه اول شاید پیش پا افتاده به نظر برسد، اما میلیون ها نفر را در سراسر جهان بدون کار و ارتباط شخصی رها کرده است.

به همین دلیل، همیشه باید یک جایگزین پشتیبان داشته باشید. و امروز توصیه می‌کنیم برای این ویژگی، برنامه‌های مخفی آنلاین Zello را دانلود کنید. و حتی، به لطف ویژگی Walkie Talkie، می توانید از این برنامه به عنوان یک افزونه عالی برای بازی های ویدیویی، چت های گروهی و بسیاری از ویژگی های دیگر استفاده کنید.


ویژگی های واکی تاکی Zello؟


این ابزار به شما این امکان را می دهد تا از طریق تلفن همراه خود با مخاطبین خود به گونه ای ارتباط برقرار کنید که گویی یک دستگاه واکی تاکی است. شما همچنین این فرصت را دارید که به گروه های اجتماعی در مورد موضوعات مورد علاقه خود بپیوندید تا در بحث و تبادل نظر شرکت کنید. یکی دیگر از ویژگی های عالی این است که اگر می خواهید فقط به افراد خاصی پیام ارسال کنید، گروه های خصوصی خود را ایجاد کنید.

به این ترتیب، می‌توانید گروه‌های بحث، گروه‌های کاری یا فقط چت 1 به 1 با دوستی که می‌خواهید با او خوش بگذرانید بدون اینکه دائماً در ارتباط باشید، ایجاد کنید.

Zello را برای اندروید به صورت رایگان از کجا دانلود کنم؟


اگر این ابزار توجه شما را به خود جلب کرده است، ما در مورد نسخه اندروید به شما خواهیم گفت. می توانید بدون هیچ مشکلی آن را به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی دانلود کنید. فقط کافیست در گوشی هوشمند خود به فروشگاه برنامه خود بروید، کلمه را در نوار جستجو تایپ کنید  زلو، در نتیجه، برنامه زیر را از لیست انتخاب کنید:


بعد، کلیک کنید نصب، پس از نصب، آن را باز کنید و از رادیو لذت ببرید.

برای استفاده از این ابزار به یک کامپیوتر خیلی قدرتمند نیاز ندارید، فقط به یک گوشی اندرویدی خوب نیاز دارید.

دانلود Zello Walkie Talkie برای کامپیوتر


بسیاری از کاربران تعجب می کنند که آیا نسخه ای برای آن وجود دارد ویندوز 7/8/10/11 روی کامپیوتر، بنابراین تصمیم گرفتیم یک گزینه جایگزین را به اشتراک بگذاریم که می توانید آن را روی سیستم خود نصب کنید.

رابط برای نسخه PC:


این برنامه واکی تاکی آنلاین Zello برای ویندوز است، ابزاری که ویژگی‌های مشابه نسخه اندروید را ارائه می‌کند، اما با تمرکز بر پلتفرم‌های مایکروسافت. اگر می خواهید آن را دانلود کنید، لینک زیر را برای شما قرار می دهیم.

همه کاربران سایت ما قادر خواهند بود این برنامه را از منابع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها دانلود کنند.

می توانید اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید:

 

18 آوریل 2023 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:26
    Zello یک برنامه به اشتراک گذاری برنامه راحت است، همه آن را دارند
  2. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:08
    برنامه باحال ما آن را در تلفن دانلود کردیم، به اتاق های مختلف می رویم و ارتباط برقرار می کنیم)))
  3. صفر
    6 دسامبر 2023 07:01
     Zello 5.29.1 یک واکی تاکی آنلاین راحت است که می‌توان از آن برای حفظ ارتباط در زمانی که واتس‌اپ کار نمی‌کند استفاده کرد. من این برنامه را دانلود کردم، در هر صورت مفید خواهد بود)
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:31
    برنامه زیبای zello در سبک امواج رادیویی، شما پیام می دهید، عالی است
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 17:45
    سریع و رایگان دانلودش کردم الان میتونم از انتقال سریع پیام استفاده کنم