FreePrograms.me

فونت Ustanovka در ویندوز 10


خلاق باشید و به سند یا طراحی وب سایت خود ظاهری منحصر به فرد بدهید.

فونت ها را اضافه کنید و سپس از آنها در Word استفاده کنید. پاورپوینت یا سایر برنامه ها اساساً بسیار ساده است: ما به شما خواهیم گفت که فونت های مناسب را کجا پیدا کنید و چگونه آنها را در ویندوز 10 نصب کنید.

چگونه بهترین فونت های رایگان را پیدا کنیم


اگر به دنبال فونت‌های رایگان با کیفیت بالا هستید، آن‌ها را در فونت‌های گوگل، در میان جاهای دیگر، پیدا خواهید کرد. اینجا گوگل بیش از 1 فونت را به صورت رایگان ارائه می دهد. شما می توانید آزمایش کنید که کدام فونت ها به خوبی با یکدیگر کار می کنند، به عنوان مثال اگر می خواهید فونت های مختلفی را برای عنوان و متن متن تنظیم کنید. فونت های گوگل تقریباً برای هر برنامه ای فونت مناسبی دارد، چه در حال طراحی تایپوگرافی در طراحی وب پاسخگو یا به دنبال بهبود یک سند Word باشید.

برای آموزش چشمان خود برای فونت‌ها و ترکیب‌های فونت مناسب، نگاهی به نحوه ساخت وب‌سایت‌های موفق با تایپوگرافی مفید است. افزونه مرورگر WhatTheFont به صورت بصری تمام اطلاعات فونت و اندازه فونت را مستقیماً در آن نمایش می دهد مرورگر.

در مورد فونت های دیجیتال، فرمت های OTF و TTF به خوبی خود را ثابت کرده اند. اگر فونت را پیدا کردید، دانلود و استخراج کردید، کاملاً ممکن است که در پوشه به عنوان یک فایل OTF و یک فایل TTF وجود داشته باشد. در این صورت فونت OTF را نصب کنید. این یک فرمت جدیدتر است (توسعه یافته توسط مایکروسافت و ادوبی). فایل های OTF فشرده تر از فایل های TTF هستند و در عین حال امکانات بیشتری را ارائه می دهند.

مراقب باشید هر دو نسخه از یک فونت را نصب نکنید. در غیر این صورت، خطاهای صحافی و نمایش ممکن است رخ دهد.

نصب فونت: گام به گام توضیح داده شده است


در حالی که در ویندوز XP و نسخه‌های قدیمی‌تر باید فونت‌ها را به روشی دست‌وپاگیر از طریق پوشه Fonts نصب می‌کردید، در ویندوز 10، نصب فونت‌ها فقط به چند کلیک نیاز دارد. فونت های دانلود شده را می توان به طور مستقیم در عرض چند ثانیه باز، نصب و استفاده کرد. در سه مرحله، می توانید به کپی و طراحی وب خود ظاهری کاملاً جدید ببخشید.

مرحله 1: بسته بندی فونت در ویندوز 10 را باز کنید


پس از انتخاب فونت و دانلود آن، به عنوان یک فایل ZIP در پوشه دانلودهای شما فشرده می شود. برای باز کردن بسته بندی فایل به یک برنامه بسته بندی مانند نیاز دارید WinZip یا ویرایشگر.

اگر یک برنامه بسته بندی نصب کرده اید، فونت بسته بندی شده را با کلیک راست انتخاب کنید و سپس "Extract to..." را انتخاب کنید. در نتیجه، پوشه ای به همین نام حاوی فونت های بسته بندی نشده ایجاد می شود. روی پوشه دوبار کلیک کنید تا باز شود.



مرحله 2: پنجره اطلاعات را باز کرده و نصب را شروع کنید


در پوشه باز شده، فونتی را که می خواهید دوباره نصب کنید، با دوبار کلیک بر روی آن انتخاب کنید. یک پنجره اطلاعاتی باز می شود که در آن می توانید ظاهر فونت را در اندازه های مختلف و نسخه فعلی فونت را مشاهده کنید.

دو دکمه در گوشه بالا سمت چپ وجود دارد که به شما امکان می‌دهد نظر را چاپ کنید یا فونت را تنظیم کنید. برای شروع مراحل نصب، روی دکمه "نصب" کلیک کنید. پس از چند ثانیه، ویندوز 10 فونت را نصب می کند و به طور خودکار آن را در پوشه "C:/Windows/Fonts" قرار می دهد.

новый шриф на виндовс 10



مرحله 3: فونت برنامه مورد نظر خود را تغییر دهید (مثال: Word)


اکنون برنامه را باز کنید (اینجا:مایکروسافت ورد  ) جایی که می خواهید یک فونت جدید اضافه کنید. متنی را که می خواهید تطبیق دهید انتخاب کنید و نام فونت جدید را در قسمت Font در تب Home وارد کنید. اگر ویندوز 10 فونت را به درستی نصب کرده باشد، اکنون می توانید آن را انتخاب کرده و به این ترتیب ظاهر متن را مطابق میل خود تغییر دهید.

Смена шрифта на ворде

همین! امیدوارم اطلاعات برای شما مفید بوده باشد!

21 آگوست 2022 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    3 دسامبر 2023 23:31
    اطلاعات بیشتر از آن مفید بود، از شما متشکرم.
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 15:49
    من چند فونت جالب انتخاب کردم، اینها فونت های برتر من هستند
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:43
    یادم می آید که چگونه فونت را نصب کردم و خیلی از آن خوشم آمد، به شما توصیه می کنم یک فونت جدید برای ویندوز دانلود کنید.
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 18:30
    فونت ها رو خیلی سریع و راحت نصب کردم، خوشم اومد، پیشنهاد میکنم!