FreePrograms.me

چگونه آهنگ زنگ گوشی نوکیا لومیا را تنظیم کنیم؟

Как установить мелодию на звонок в телефоне Nokia Lumia?

البته امروزه اولویت به گوشی های هوشمند داده می شود. گوشی هوشمند عملا یک مینی کامپیوتر است. و این گوشی های هوشمند هستند که دارای مجموعه ای از عملکردها و قابلیت های مورد نیاز کاربران مدرن هستند. امروز در مورد مشکلی که هر کاربر ممکن است با آن مواجه شود صحبت خواهیم کرد. ما قبلاً چندین بار در وب سایت خود در مورد این موضوع صحبت کرده ایم و سؤال به شرح زیر است: چگونه آهنگ زنگ مورد نظر را برای گوشی خود تنظیم کنید. امروز با استفاده از نمونه گوشی هوشمند نوکیا لومیا به بررسی این موضوع می پردازیم.

بلافاصله می توان اشاره کرد که این موضوع گریبان بسیاری از کاربرانی را که گوشی های هوشمند مبتنی بر ویندوزفون خریداری کرده اند، گرفته است. اگر تنظیمات گوشی هوشمند نوکیا لومیا خود را باز کنید و سعی کنید آهنگ زنگ تنظیم کنید، خواهید دید که فقط می توانید از زنگ های استاندارد برای این کار استفاده کنید.

در واقع، تنظیم آهنگ زنگ در گوشی نوکیا لومیا بسیار شبیه است با تنظیم آهنگ زنگ در آیفون. همچنین قوانین مختلفی وجود دارد که آهنگ زنگ باید از آنها پیروی کند.

اولا، وضوح ملودی باید در فرمت MP3 یا WMA باشد. در مرحله دوم، آهنگ زنگ باید دارای حفاظت DRM نصب شده باشد. ثالثاً مدت زمان آهنگ از 40 ثانیه بیشتر نباشد. و چهارم اینکه حجم ملودی نباید بیشتر از 1 مگابایت باشد.

شما می توانید چنین ملودی را در یک برنامه خاص یا در خدمات آنلاین تخصصی ایجاد کنید که می تواند کار کند v مرورگر lyubom. هر دو مورد اول و دوم را می توانید در وب سایت ما پیدا کنید. پس از ایجاد آهنگ زنگ، باید آن را در گوشی خود آپلود کنید. این کار با همگام سازی رایانه و تلفن شما انجام می شود.

می توانید از برنامه Zune برای همگام سازی استفاده کنید. این برنامه را روی کامپیوتر خود اجرا کنید و گوشی خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید. ملودی که برای تماس ایجاد کردید باید کشیده شود به برنامه Zune. در آنجا ظاهر می شود و مانند آهنگ زنگ امضا می شود. ممکن است به این شکل باشد.
Как установить мелодию на звонок в телефоне Nokia Lumia?


در مرحله بعد، فقط باید روی نماد آهنگ زنگ کلیک راست کرده و "Change" را انتخاب کنید. در پنجره ای که باز می شود، می توانید اطلاعات مربوط به ملودی را اضافه کنید، اما در "نوع"شما باید یک کلمه بنویسید آهنگ های زنگ. پس از این، باید دکمه " را فشار دهیدوارد"یا دکمه"خوب".


اکنون باید آهنگ زنگ را با گوشی خود همگام کنید. دوباره روی ملودی کلیک راست کرده و " را انتخاب کنیدهمگام سازی باو در اینجا باید مدل گوشی خود را انتخاب کنید. پس از این، ملودی در لیست آهنگ های زنگی ظاهر می شود که می توان آنها را روی آهنگ های زنگ در Nokia Lumia خود تنظیم کرد. در نگاه اول، این دستورالعمل بزرگ و دشوار به نظر می رسد، اما در واقع این دور از کیس تنظیم آهنگ زنگ برای زنگ گوشی هوشمند نوکیا لومیا بسیار ساده است.
20 نوامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:50
    یه زنگ باحال نصب کردم! مقاله جالب و واضح! 
  2. NIKITA2613
    NIKITA2613
    5 دسامبر 2023 13:18
    ممنون، من یاد گرفتم که چگونه یک ملودی را در نوکیا لومیا تنظیم کنم، همه چیز درست شد