FreePrograms.me

winzip

 

یک رابط کاربری ساده و کاربر پسند در ارائه دسترسی به همه گزینه ها به شما کمک می کند برنامه، مدیریت فایل ها از طریق مدیر به شما امکان می دهد از اندازه مکان و نوع فایل ها مطلع شوید. از طریق کاوشگر تعبیه شده در برنامه، می توانید عملیات دیگری را در خود برنامه انجام دهید.

توابع برنامه

فشرده سازی اطلاعات به روش های مختلفی ارائه می شود که در فرآیندهای مختلف مورد توجه قرار می گیرد. این کمک می کند تا اندازه فایل ها به میزان قابل توجهی کاهش یابد و در عین حال در فضای دیسک صرفه جویی شود، دانلود و انتقال سریعتر از طریق شبکه انجام شود. این برنامه فشرده سازی و استخراج سریع انجام می دهد، اما بستگی به این دارد که چه منبعی را دوباره کار می کنید.

پشتیبانی 128/256 بیتی AES

نصب برنامه از AES 128/256 بیتی پشتیبانی می کند رمزگذاری برای محافظت از آرشیوها  از اشخاص ثالث در دسترس بودن تنظیم رمز عبور به طوری که فقط مالک دسترسی داشته باشد. امکان قرار دادن واترمارک روی تصاویر و اسناد به طوری که دیگران نتوانند کپی پیست کنند.

کار با مایکروسافت آفیس

مهمترین چیز این است که این برنامه می تواند اسناد را به Microsoft Office تبدیل کند. بیایید جداول ارائه و غیره را در PDF بگوییم.

سهولت استفاده از آرشیو

این برنامه به دلیل رابط کاربری و عملکرد ساده کاربر انتخاب شده است. می توانید به سرعت منوی تنظیمات و ابزارهای استفاده از برنامه را درک کنید. با بایگانی است که شما فرصت کار دارید 

شما می توانید این برنامه را در وب سایت ما دانلود کنید. در انتهای مقاله منبع رسمی و بدون ویروس و سایر ابزارها را پیدا خواهید کرد.

winzip


 

29 اکتبر 2023 7
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ساکن
    20 نوامبر 2023 20:28
    می توانید محبوب ترین بایگانی WinZip را بدون مشکل از این سایت یا از سایت توسعه دهندگان دانلود کنید. این بهترین بایگانی در بین آنالوگ ها است.
  2. رینا777
    22 نوامبر 2023 21:15
     رابط کاربری آن بصری است، و توانایی محافظت از فایل ها با رمز عبور هنگام ارسال از طریق پست، به امنیت داده های من اعتماد می کند.
  3. خاک رس
    3 دسامبر 2023 21:13
    WinZip یکی از معروف ترین و بهترین بایگانی کننده هاست که زمان تست شده است. آن را دانلود کنید، شما واقعا به آن نیاز دارید.
  4. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 00:18
    WinZIP، تلفن و فایل های خود را به راحتی مدیریت کنید
  5. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 00:51
    یک مدیر فایل عالی که عالی کار می کند
  6. ناامیدی
    ناامیدی
    6 دسامبر 2023 02:51
    از ایجاد یک برنامه بایگانی و فشرده سازی فایل سپاسگزاریم. به کاربران اجازه دهید فایل های خود را به طور موثر مدیریت کنند.
  7. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 15:03
    من به همه گزینه ها دسترسی دارم، برنامه سزاوار توجه است