FreePrograms.me

روشن کردن صفحه نمایش ویندوز 10 هنگام بازی را خاموش کنید

احتمالا این حس ناخوشایند را می دانید. شما وسوسه خواهید شد که نه تنها کاهش نور صفحه، بلکه هنگام بارگذاری یک صفحه تاریک را نیز غیرفعال کنید مرورگر، زیرا پس از آن نیز تاریک می شود. هنگام اجرای یک بازی تمام صفحه، آخرین چیزی که می خواهیم صفحه خاموشی است.

قبل از اینکه به این سوال پاسخ دهیم، ابتدا دلیل کم نور شدن صفحه نمایش را دریابیم. به احتمال زیاد ربطی به گرافیک اینتل دارد. در گذشته اخیر، سازندگان گزینه ای برای صرفه جویی در مصرف انرژی معرفی کرده اند که حتی اگر از پردازنده گرافیکی انویدیا به جای اینتل استفاده می کند، کاربرد دارد. این کارت یکپارچه همیشه فعال است و روی لپ‌تاپ‌های دارای گرافیک هیبریدی انویدیا و اینتل کنترل تمام صفحه دارد.

زمانی که بازی اجرای فریم روی پردازنده گرافیکی انویدیا را به پایان می رساند، فریم به گرافیک اینتل ارسال می شود. سپس آن را روی صفحه نمایش شما نمایش می دهند.

کنترل پنل گرافیکی - مکانی برای شروع



و برای اینکه هنگام اجرای بازی در ویندوز 10 گزینه کم نور صفحه را خاموش کنید، باید کنترل پنل گرافیک اینتل را پیدا کنید. با فشار دادن کلید Windows یا باز کردن منوی ویندوز در گوشه سمت چپ پایین، آن را پیدا خواهید کرد. پس از باز شدن دکمه پاور را فشار دهید. پس از این، باید فناوری صرفه جویی در انرژی را غیرفعال کنید. حتی اگر روشنایی تطبیقی ​​ویندوز را خاموش کنید، این فناوری به طور خودکار صفحه نمایش شما را تاریک می کند.


بازخوانی نمایشگر با تغییر سرعت نیز باید غیرفعال شود. اگر این کار نکرد، ممکن است لازم باشد درایور گرافیک خود را مجددا راه اندازی کنید. برای انجام این کار، کلید را فشار دهید ویندوز + Ctrl + Shift+B.
من از گفتن این موضوع به شما متنفرم، اما ممکن است این کار نیز مؤثر نباشد. اگر این اتفاق نیفتاد، به کلید بروید ویندوزرا نگه دارید و همزمان فشار دهید X... کلیک مدیریت دستگاه، سپس گسترش دهید آداپتورهای صفحه نمایش. بر روی آن کلیک راست کنید آداپتور موجود، پس از آن خواص > برگه راننده. اگر این گزینه وجود دارد، به درایور بازگشتی بروید. اگر اینطور نیست، روی آداپتور موجود راست کلیک کرده و آن را حذف کنید. پنجره ای را مشاهده خواهید کرد که چیزی شبیه به «حذف این نرم افزار درایور دستگاه» را می گوید. این کادر را علامت بزنید، سپس از Device Manager خارج شده و کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

به روز رسانی گزینه دیگری است



کار بعدی که باید انجام دهید به روز رسانی است. برای انجام این کار باید به روز رسانی های موجود را نصب کنید، باید در قسمت Update and Security وجود به روز رسانی را بررسی کنید. این در بخش است شروع -> تنظیمات... ممکن است مجبور شوید درایور به روز رسانی نمایش از وب سایت سازنده رایانه شما. جدیدترین درایورهای کارت گرافیک Intel HD انویدیا و AMD ATI در وب سایت های شرکت موجود است.

قبل از اینکه بتوانید کم نور صفحه را غیرفعال کنید، باید بدانید که چه نوع گرافیکی را نصب کرده اید. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما همیشه اینطور نیست. هنگامی که متوجه شدید (با دنبال کردن مراحل بالا)، درایور را در بخش دانلود وب سایت فروشنده جستجو کنید. برای دانلود درایور اینتل به اینجا بروید downloadcenter.intel.com/product/80939 /. بسته به نسخه، می توانید محصولات خود را شناسایی کرده و به روز رسانی نرم افزار و درایور سخت افزار اینتل خود را دریافت کنید.

برای ویندوز 10 سه گزینه برای انتخاب وجود دارد:



گرافیک Intel® – درایورهای DCH برای Windows® 10
گرافیک Intel® – درایورهای DCH BETA Windows® 10
درایورهای گرافیکی اختصاصی Intel® Iris® Xe MAX
ابتدا درایور گرافیکی اینتل برای Whiskey Lake، Comet Lake، Lakefield، Gen 6 تا Gen 11، Apollo Lake، Gemini Lake و Amber Lake را خواهید داشت.

در مرحله دوم، شما یک درایور بتا برای آنها دریافت خواهید کرد. گزینه سوم، درایور گرافیک Intel® برای Intel® Iris® Xe MAX Graphics (27.20.100.9039) را نصب می کند.




آخرین درایورهای Nvidia در دسترس هستند www.nvidia.com/Download/index.aspx . گزینه‌های شما درایورهای بتا یا قدیمی‌تر هستند:

  • درایورهای یونیکس

  • گزینه های Quadro اضافی

  • نرم افزار سیستم NVIDIA PhysX

  • درایور NVIDIA

  • CUDA برای MAC و غیره


اگر از AMD ATI استفاده می کنید، می توانید پشتیبانی دریافت کرده و درایورها را دانلود کنید support.amd.com/en-us/download.

علاوه بر این، امکان اجرای مستقیم درایور روی سیستمی که نیاز به آپدیت دارد وجود دارد. برای انجام این کار، نصب کننده چیپست و گرافیک Radeon (ترکیبی) را دانلود کنید. فقط اجزایی را که سیستم شما نیاز به به روز رسانی دارند نصب می کند. شما به یک اتصال اینترنتی قابل اعتماد نیاز دارید!

مسائل مربوط به سازگاری



در آینده، رایانه‌ها و دستگاه‌های قدیمی‌تر با به‌روزرسانی‌های ویژگی‌های ویندوز 10 ناسازگار می‌شوند، برخی از کاربران از کمبود روشنایی یا شفافیت شکایت دارند. این به این دلیل است که تغییرات توسط همه مؤلفه هایی که باید این پشتیبانی را در شرایط ایده آل ارائه دهند پشتیبانی نمی شوند. کارشناسان توصیه می کنند گرافیک، مادربرد، بایوس، ذخیره سازی یا سایر اجزای سیستم خود را به روز کنید. ممکن است بخواهید به عقب برگردانید یا بروزرسانی را مسدود کنید. اگر همه چیز شکست خورد، یک کامپیوتر جدید با ویندوز 10 بخرید.

ویندوز 10 1809 در حال حاضر با برخی از مشکلات با استفاده کنندگان اولیه مواجه است. در حالی که منتظر تکمیل آپدیت Spring Creators با به‌روزرسانی‌های جامع آینده هستید، بهتر است آن را به نسخه قبلی کاهش دهید.

برای انجام این کار ، باز کنید شروع > تنظیمات. سپس pereydite v razdel به روز رسانی و امنیت > بازیابی. از شما می پرسد که آیا می خواهید به نسخه قبلی ویندوز 10 دانگرید کنید. کلیک کنید کنترل + دگرساز + حذف یا "برای شروع"، سپس از سیستم خارج شوید. از شما خواسته می شود وارد شوید. در این صفحه، دکمه روشن/خاموش را در حالی که کلید را نگه داشته اید فشار دهید. تغییر روی صفحه کلید در حالی که همچنان این کلید را نگه دارید، روی دکمه Restart کلیک کنید و منتظر بمانید تا منوی «گزینه‌های بازیابی پیشرفته» ظاهر شود.

مسدود کردن تلاش‌های به‌روزرسانی


ویندوز ممکن است سعی کند به ویندوز 10 1809 برگردد. متأسفانه، راه اندازی ویندوز 10 اطلاعات پشتیبانی را ارائه نمی دهد. سازگاری را در وب سایت تامین کننده سخت افزار بررسی کنید. اگر این کار را انجام ندهید، ممکن است بعداً متوجه شوید که باید یک نصب تمیز یا بازگشت به عقب را انجام دهید. این کاملا ناخوشایند است.

Windows Update محبوب ترین راه برای نصب به روز رسانی ویژگی های جدید است. اولین خط دفاعی در برابر نصب، ابزار Show or Hide Updates مایکروسافت است. این یک برنامه کوچک است که به شما امکان می دهد به روز رسانی را مخفی کنید. پس از دانلود آن را اجرا کنید. سپس روی Next کلیک کنید. باید منتظر بمانید زیرا به روز رسانی های معلق را شناسایی می کند. برای مخفی کردن به روز رسانی ها، به روز رسانی ویژگی ها را از لیست انتخاب کنید. کادر کنار به‌روزرسانی را علامت بزنید و تغییرات را تأیید کنید. زمانی که نسخه های بعدی منتشر شوند، 1803 یا 1709 را خواهید دید.

10 مه 2022 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 08:35
    همه چیز با جزئیات و واضح در مقاله نوشته شده است! اولین بار درست فهمیدم! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 16:17
    من همیشه هنگام بازی تاریکی را روشن می کنم، این به بهبود مهارت من کمک می کند
  3. لاله
    لاله
    5 دسامبر 2023 22:35
    با تشکر از شما برای مقاله مفید و بسیار واضح. حتی یک قوری هم می تواند بفهمد.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 12:54
    من مشکل بینایی دارم و این به من کمک می کند بهتر ببینم چه اتفاقی روی صفحه می افتد
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 21:27
    از مقاله شما بسیار سپاسگزارم، به من کمک زیادی کرد، توصیه هایی