FreePrograms.me

کارت گرافیک را شناسایی کرده و درایورهای آن را به روز می کنیم

Определяем видеокарту и обновляем ее драйвера

البته این را خیلی سطحی می گویند. اما همانطور که ممکن است، برای حفظ عملکرد صحیح رایانه خود نیاز دارید به روز رسانی درایورها هر یک از اجزای آن ما چندین بار نوشته ایم که درایورها چیست و بنابراین روی آنها تمرکز نمی کنیم. امروز در مورد کارت گرافیک کامپیوتر صحبت خواهیم کرد. برای دقیق تر، به شما خواهیم گفت که چگونه مدل دقیق کارت گرافیک خود را پیدا کرده و درایورهای آن را به روز کنید. این را می توان با استفاده از برنامه های خاص انجام داد. برنامه هایی وجود دارند که به طور منظم و کامل رایانه شما را اسکن می کنند و همچنین درایورهای به روز را برای هر جزء سیستم ارائه می دهند. اما بیایید از سوی دیگر به این موضوع نگاه کنیم. بیایید به خدمات آنلاین برای این اهداف نگاه کنیم.

تلاش برای یافتن برخی منابع آنلاین در اینترنت که همه چیز را در یک عمل انجام دهد. آنها فقط شکست خوردند بنابراین، ما به شما خواهیم گفت که چگونه مدل کارت گرافیک خود را پیدا کنید و بر این اساس، آن را به روز کنید. برای شروع کافیست روی "" کلیک راست کنیدکامپیوتر من"و مورد را انتخاب کنید"خواص".

Определяем видеокарту и обновляем ее драйвера


پنجره System باز خواهد شد. در آن شما به سادگی جستجو کرده و روی مورد کلیک کنید "مدیریت دستگاه".



در مرحله بعد، پنجره ای با تمام دستگاه های رایانه شما باز می شود. به دنبال موردی به نام "آداپتورهای ویدئوییو آن را باز کنید. در این مرحله نام کارت گرافیک خود را خواهید یافت.


پس از دانستن نام، می توانید به روز رسانی درایورها را شروع کنید. و برای انجام این کار، فقط باید به وب سایت رسمی شرکت های سازنده مراجعه کنید. محبوب ترین شرکت هایی که کارت گرافیک تولید می کنند Advanced Micro Devices (کارت های ویدیویی Radeon) و Nvidia (کارت های گرافیکی Gefors) هستند.

اگر کارت گرافیک انویدیا دارید، برای به روز رسانی آن فقط لینک را دنبال کنید http://www.nvidia.ru/Download/index.aspx?lang=ru. و اگر کارت گرافیک Radeon است، پیوند را دنبال کنید http://support.amd.com/ru-ru/download. در هر دو مورد، اصل کار بسیار ساده است. بعد از نصب درایورها حتما اجرا کنید سیستم را راه اندازی مجدد کنید. اگر نیاز دارید درایورهای کارت گرافیک خود را به صورت آنلاین به روز کنید، می توانید این کار را در وب سایت های رسمی سازنده انجام دهید. اما قبل از آن، باید مدل دقیق کارت گرافیک خود را پیدا کنید.
11 آوریل 2016 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 14:09
    کارت گرافیک رو شناسایی و آپدیت کردم! الان خیلی خوب کار میکنه متشکرم! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 18:30
    من همچنین باید درایورهای کارت گرافیک را به روز کنم، در غیر این صورت من را درگیر کرده است، فکر می کنم کمک کند
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:53
    ضمناً من مدت زیادی است که کارت گرافیک های کارت گرافیکم را به روز نکرده ام، با تشکر از مقاله، این به من یادآوری کرد