FreePrograms.me

ساعت هوشمند Apple Watch Se 44 ​​میلی‌متری - لوازم جانبی مارک ارزان قیمت

 

 

به نظر می رسد ساعت های هوشمند می توانند مقرون به صرفه باشند. یک تولید کننده محبوب با محصولی جدید مخاطبان خود را خوشحال کرده است اپل واچ SE 44 میلی متر، آن را با قیمت های بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهد. طراحی، مزایا و ویژگی های اصلی دستگاه مارک دار چیست؟ اکنون این موضوع را بررسی خواهیم کرد.

بودجه اپل: آیا این اتفاق می افتد؟

 وقتی اپل از عرضه یک مدل ساعت هوشمند ارزان قیمت خبر داد، افراد کمی واقعاً باور داشتند که قیمت آنها بالا نخواهد بود. با این حال، در عمل معلوم شد که نام تجاری گفته است: هیچ تله ای. این حرکت اپل به وضوح نشان می دهد که این برند تصمیم گرفته است در نهایت تمام دسته های مشتریان را تسخیر کند.

بررسی یک مدل ساعت هوشمند ارزان قیمت

سازنده ساعت هوشمند Apple Watch Se 44 ​​میلی متری را ارائه کرده است که از 100٪ آلومینیوم بازیافتی ساخته شده است. ویژگی های محصول جدید:

  • نمایش دادن. صفحه نمایش این ساعت هوشمند مقرون به صرفه شاید بزرگ ترین صفحه نمایش کل خط اپل واچ باشد. این گجت مهمترین عملکردها را دریافت کرده است که اکنون اکثر آنها می توانند به راحتی روی یک صفحه بزرگ قرار گیرند.
  • عملکرد ضد رطوبت این دستگاه را می توان تا عمق پنجاه متری بدون آسیب در آب غوطه ور کرد.
  • حسگرهایی برای ردیابی شاخص های سلامت مدل Apple Watch Se از این نظر بسیار محدود است و به همین دلیل به آن بودجه می گویند. از نظر عملکرد، این فناوری مشابه Apple Watch 3 است. این ساعت می‌تواند سیگنال‌های SOS را برای کمک به خدمات ارسال کند، هشدارهایی در مورد سقوط، ریتم‌های نامنظم ضربان قلب و تغییرات غیرعادی در سلامت عمومی صادر کند.
  • یک پردازنده 64 بیتی دو هسته ای که ساعت اقتصادی را به دستگاهی قدرتمند و سریع تبدیل می کند.
  • بلندگوها و میکروفون بهبود یافته ای که صدای آن نصف صدای سری 3 است.
  • عملکرد بلوتوث 5.0.
  • فضای ذخیره سازی 32 گیگابایت.
  • برنامه نویز که در مورد مکان بسیار پر سر و صدا به شما هشدار می دهد.
  • ژیروسکوپ
  • حسگر روشنایی.
  • قطب نما و GPS.

در نتیجه شایان ذکر است که دستگاه Apple Watch Se 44 ​​میلی‌متری برای کسانی که می‌خواهند برای اولین بار یک ساعت هوشمند از اپل خریداری کنند، ایده‌آل است. این گجت با قیمت، طراحی و ویژگی های خود جذب می شود. البته، این مدل اقتصادی خاص فاقد برخی ویژگی های فانتزی، به ویژه نمایشگر همیشه روشن است. با این حال، این گزینه ها برای کودک یا فردی که برای اولین بار در حال یادگیری فناوری دستگاه های هوشمند است ایده آل است. اکنون می توانید این ساعت هوشمند را با تخفیف خریداری کنید. این به شما امکان می دهد تجهیزات با کیفیت بالا را دریافت کنید و در عین حال مقدار مناسبی را ذخیره کنید.

13 سپتامبر 2021 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 15:01
    برای دوستداران محصولات اپل، این ساعت قطعا جذاب خواهد بود. باتری در اینجا کوچک است، اما برای چند روز دوام می آورد. حالت های مختلفی نیز وجود دارد 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 17:54
    ساعت هوشمند Apple Watch Se 44 ​​میلی متری، ساعت جالبی که همسرم برای من خرید
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:20
    من عاشق استفاده از ساعت‌ها هستم، مخصوصا صفحه‌های لمسی هنگام استفاده از آن‌ها، بسیار سبک و راحت هستند
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 22:27
    ساعت هوشمند عالی، آن را به عنوان هدیه، واقعا آن را دوست داشت