FreePrograms.me

ساعت گجت برای ویندوز 7

Гаджет часы для Windows 7

اما با کمک گجت های مختلف می توان یک کامپیوتر را حتی جذاب تر، کاربردی و مفیدتر کرد. اجازه دهید یک بار دیگر به شما یادآوری کنیم: ابزار یک برنامه کوچک است که اطلاعات بسیار تخصصی اضافی را ارائه می دهد. برخی از کاربران واقعاً چنین برنامه هایی را دوست دارند، در حالی که برخی دیگر اصلاً آنها را دوست ندارند. اما، با این وجود، امروز ما به یک ابزار برای سیستم عامل ویندوز 7، یعنی ساعت رومیزی نگاه خواهیم کرد. قبل از اینکه به سراغ این ابزار برویم، به طور کلی در مورد همه چیز بگوییم گجت های دسکتاپ. حدس زدن مزیت اصلی آنها این است که دسترسی سریع به اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار می دهند دشوار نیست.

می توانید گجت ساعت برای ویندوز 7 را از سایت نصب کنید http://wingad.ru/gadgets/clock/. کافی است پیوند ارائه شده را دنبال کنید و نوع ابزار مورد نیاز خود را انتخاب کنید. این سایت حاوی گجت های ساعت بسیار زیادی است. اصل برای همه یکسان است. تنها چیزی که تمام گجت های ارائه شده در این سایت را متمایز می کند ظاهر آنهاست. اگر به یک ابزار ساعت برای سیستم عامل ویندوز 7، سپس لینک ارائه شده در مقاله را دنبال کنید و موردی را که دوست دارید دانلود کنید.
27 مه 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. qwe45
    qwe45
    2 دسامبر 2023 13:34
    یک ابزار مفید که همیشه زمان را به چند ثانیه نشان می دهد
  2. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:43
    آه از شما بسیار سپاسگزارم. این ابزار حتی در مسابقات با نظرات به من کمک می کند، زمانی که باید زمان وقوع آنی فلود را پیگیری کنم)