FreePrograms.me

تبلیغ گروه VKontakte

Как раскрутить группу ВКонтакте



هر کسی می تواند یک گروه در شبکه اجتماعی VKontakte ایجاد کند، اما همه نمی توانند این کار را انجام دهند و آن را تبلیغ کنند، زیرا این کار زمان و تلاش زیادی و همچنین هزینه می برد. اگر جامعه را به درستی تبلیغ کنید، می توانید از آن درآمد کسب کنید، یعنی سرمایه گذاری نتیجه خواهد داد، اما برای این کار باید پشتکار نشان دهید.

تبلیغ یک گروه در VK



ویژگی های خاصی وجود دارد که قبل از ارتقاء باید در نظر گرفته شود. ارائه اطلاعات موثق، ارائه یک نام خوب برای جامعه و همچنین انتخاب موضوع مناسب (بازی های رایانه ای، اینترنت و غیره) ضروری است تا جستجو و یافتن صفحه برای افراد راحت تر باشد.

برای شروع، ممکن است لازم باشد چندین هزار مشترک به دست آورید تا جامعه خود را در لیست شبکه های اجتماعی قرار دهید. یعنی هر چه تعداد مشترکین بیشتر باشد، گروه در جستجوی شبکه اجتماعی بالاتر خواهد بود.

روش 1: سرویس توربولیکر



می‌توانید از طریق سایت‌های مختلفی که به شما امکان تبادل لایک و اشتراک را می‌دهند، فالوور به دست آورید. یکی از این سایت ها Turboliker.ru است.


  1. به صفحه اصلی سایت رفته و روی نماد کلیک کنید "در تماس با" یا لینک صفحه خود را وارد کرده و کلیک کنید "برای وارد شدن".

    Вход в сервис Turboliker



  2. صفحه جدیدی باز می شود که در آن می توانید قلب ها را به دست آورید یا بخرید و سپس آنها را برای به دست آوردن مشترک خرج کنید. راحت ترین خرید به دنبال یک برگه "تعادل" و روی دکمه "پر کردن" کلیک کنید، پس از آن پنجره ای باز می شود که در آن می توانید تعداد قلب ها را انتخاب کنید و هزینه خرید را پرداخت کنید.

    Пополнение баланса в сервисе Turboliker



  3. بعد از خرید به قسمت مراجعه کنید "گروه ها" > "باز کردن از پیچ".

    Вход в параметры для раскрутки сообщества сервиса Turboliker



  4. در این زمینه "نام" ما کاملاً هر نامی را بنا به صلاحدید شما وارد می کنیم.
  5. پیوندی به انجمن خود وارد کنید.
  6. ما قیمت را به صورت لایک برای یک اشتراک می نویسیم (هر چه قیمت بالاتر باشد، افراد سریعتر مشترک می شوند).
  7. ما تعداد مشترکین مورد نیاز خود را نشان می دهیم. اگر تعداد لایک زیاد باشد می توانید چند هزار نفر را همزمان سفارش دهید.
  8. همه! فیلد باید چیزی شبیه به این باشد:

    Заполнение формы для раскрутки сообщества через сервис Turboliker





همچنین می توانید لایک، پست مجدد و غیره دریافت کنید. این روش فقط می تواند گروه را در موتور جستجو افزایش دهد، اما برای "احیای" آن، باید سخت کار کنید.

روش 2: تبلیغات در جوامع مردمی



در این صورت، باید تبلیغات را در گروه های محبوب موضوعی که موضوع شما به آن تعلق دارد، سفارش دهید. یعنی اگر جامعه به بازی های رایانه ای اختصاص دارد، ما به دنبال محبوب ترین گروه ها در VKontakte می گردیم و به صاحبان می نویسیم که می خواهیم تبلیغات سفارش دهیم. برای نوشتن به نمایندگان انجمن، باید به صفحه آن بروید و روی "ارسال پیام" در کنار دکمه کلیک کنید. "به گروه بپیوندید/شما مشترک هستید".

Отправка сообщения паблику ВКонтакте



مهم! نیازی به چرندیات نوشتن نیست، مختصر و دقیق می نویسیم. ما بلافاصله نشان می دهیم که به تبلیغات نیاز داریم، قیمت را پیدا می کنیم و اگر همه چیز خوب است، ما پرداخت می کنیم. به یاد داشته باشید که هیچ کس نمی تواند تضمین کند که صاحب گروه شما را فریب نمی دهد، بنابراین جامعه خود را فقط در مکان های مورد اعتماد تبلیغ کنید.


روش 3: تبلیغات در انجمن ها



شما می توانید گروه خود را در انجمن های مختلف تبلیغ کنید. اگر اغلب مطالبی را با اطلاعات مفید منتشر می کنید (نحوه تعمیر چیزی، کدام کارت گرافیک را انتخاب کنید، و غیره)، می توانید یک پرس و جو را در موتورهای جستجو وارد کنید و یک انجمن مناسب پیدا کنید و با درایت لینکی را در آنجا ارائه دهید.

مهم! نیازی نیست چیزی شبیه این بنویسید: "لطفا ما را دنبال کنید". شما می توانید متنی بدون مزاحمت به این صورت بنویسید: "من خودم مدتها فکر کردم که کدام کارت گرافیک را انتخاب کنم. در حین جستجو، به یک انجمن در VK برخوردم و یک کارت گرافیک قدرتمند با قیمت مناسب در آنجا پیدا کردم، شاید چیزی برای خود پیدا کنید.. چنین نظراتی می تواند نظر کاربران را جلب کند. نیازی به نشان دادن این نیست که ما مالک انجمن هستیم.


روش 4: ابزار VK



ما نباید تبلیغات در شبکه اجتماعی VKontakte را فراموش کنیم. ما موارد زیر را انجام می دهیم:

  1. بیایید به جامعه خودمان برویم.
  2. بر روی کلیک کنید "..." و انتخاب کنید "تبلیغات جامعه".

    Вход в раздел Реклама сообщества ВКонтакте



  3. یک پنجره جدید باز می شود که در آن باید عنوان آگهی، توضیحات را بنویسید، تصویری را انتخاب کنید (می توانید یک آواتار گروهی وارد کنید)، و منطقه را مشخص کنید. همه چیز خیلی ساده است. ما بیشتر به برگه علاقه مندیم "تعیین قیمت و مکان". ما در آنجا انتخاب می کنیم که برای چه چیزی بپردازیم، برای انتقال یا برای برداشت. قیمت برای 1 انتقال نشان داده شده است.

    Настройка рекламы сообщества через средства ВКонтакте



  4. فشار "ایجاد تبلیغ".

تبلیغ مستقیم در VKontakte مؤثرترین راه است، اگرچه بسیار گران است. ارسال عکس و ارائه توضیحات صحیح ضروری است. تبلیغات در صفحه اصلی سایت در زیر منو نمایش داده می شود.

Пример внутренней рекламы сообщества ВКонтакте



یعنی تقریباً هر کاربر شبکه اجتماعی آگهی را می بیند و در صورت علاقه می تواند وارد شود و مشترک شود.

ما راه های اصلی افزایش محبوبیت و تعداد مشترکین در یک گروه VK را بررسی کردیم. با توجه به خواسته ها و بودجه خود، مورد مناسب را انتخاب کنید و جامعه خود را به یکی از بهترین های این شبکه اجتماعی تبدیل کنید!

02 سپتامبر 2018 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Liabreath
    Liabreath
    22 نوامبر 2023 19:34
    مقاله بسیار مفید! همه چیز درست نوشته شده است! متشکرم.
  2. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 20:48
    من مقاله را در VK تبلیغ کردم! مقاله باحال متشکرم! 
  3. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 20:24
    مقاله ای در مورد نحوه عمومی کردن ربات ها، یک چیز مفید
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:47
    اکنون احتمالاً بهتر است تلگرام را تبلیغ کنید، VK دیگر زیاد استفاده نمی شود
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:28
    مقاله مفید در مورد نحوه تبلیغ VK، من آن را امتحان خواهم کرد، با تشکر