FreePrograms.me

چگونه می توانم یک گفتگو را در شبکه اجتماعی VKontakte بازیابی کنم؟

Как можно восстановить диалог в социальной сети Вконтакте?

امروزه شبکه های اجتماعی زیادی وجود دارد. اما در روسیه است که تنها دو چنین شبکه ای محبوب هستند. ما در مورد شبکه های اجتماعی مانند Vkontakte и Odnoklassniki.ru. و بسیاری موافق هستند که Vkontakte محبوب ترین شبکه اجتماعی در کشور ما است. امروز در مورد این شبکه صحبت خواهیم کرد، یعنی موضوع بازگرداندن دیالوگ در این شبکه را بررسی خواهیم کرد. شرایطی وجود دارد که کاربر بدون ملاحظه مکاتبات با یک شخص خاص را حذف کرده است. این وضعیت فقط بلافاصله قابل اصلاح است. پس از حذف یک پیام در شبکه اجتماعی VKontakte، دکمه ای ظاهر می شود که می گوید "دوباره برقرار کنیداین دقیقا همان چیزی است که باید فشار دهید.
Как можно восстановить диалог в социальной сети Вконтакте?


بسیاری از کاربران استفاده از برنامه های خاص را توصیه می کنند. اما در بیشتر موارد، چنین برنامه هایی یا عموماً وظایف محول شده به آنها را توجیه نمی کنند یا رمزهای عبور و ورود به حساب ها را سرقت می کنند. بنابراین، این روش بازیابی پیام در شبکه اجتماعی VKontakte را می توان بلافاصله کنار گذاشت.

یه راه دیگه مونده این روش فوق العاده ساده است. فقط باید از شخصی که مکاتبات را با او حذف کرده اید بخواهید این مکاتبات را برای شما ارسال کند. واقعیت این است که با حذف مکاتبات با این شخص، صرفاً از طرف شما حذف می شود. کاربری که مکاتباتش را حذف کرده اید، سابقه پیام ها را با شما حفظ می کند.

اگر هیچ یک از اینها به شما کمک نکرد، می توانید با خدمات پشتیبانی VKontakte تماس بگیرید. این سرویس نیز می تواند به شما کمک کند. و همچنین به یاد داشته باشید، شاید ایمیل خود را به حساب VKontakte خود پیوند داده اید. اگر این کار را انجام دادید، پیام های زیادی ارسال می شود در ایمیل شما. در این مقاله فقط روش های اثبات شده برای بازیابی گفتگوها در شبکه اجتماعی VKontakte بحث شده است.
15 نوامبر 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 14:01
    سلام، من می خواهم از شما تشکر کنم که این فرصت را به من دادید تا این مقاله را بخوانم و نحوه بازگرداندن مکاتبات با دوستم را پیدا کنم، او برای من بسیار عزیز بود، به طور تصادفی او را حذف کردم، بسیار متشکرم. من آن را بازسازی کردم! 
  2. DeSvErTi
    DeSvErTi
    4 دسامبر 2023 20:13
    بابت توصیه های خوبتان سپاسگزارم. من فقط می خواستم بدانم چگونه مکاتبات را بازیابی کنم 
  3. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 09:58
    مقاله بسیار مفید! ما موفق شدیم دیالوگ را بازیابی کنیم!