FreePrograms.me

چگونه در شبکه اجتماعی VKontakte هشتگ ایجاد کنیم؟

Как сделать хэштеги в социальной сети Вконтакте?

VKontakte یکی از شبکه های اجتماعی در روسیه و کشورهای مستقل مشترک المنافع است. تغییرات مختلفی داشته است که فقط عملکرد آن را بهبود بخشیده است. و البته هشتگ ها در این شبکه اجتماعی بی تاثیر نبودند. نحوه استفاده از آنها را به شما خواهیم گفت در شبکه اجتماعی VKontakte. کلمه هشتگ به یک تگ اشاره دارد و به عبارت دقیق تر، هشتگ کلمه یا عبارتی است که قبل از آن علامت # وجود دارد. وظیفه اصلی هشتگ ها گروه بندی کلمات و عبارات یکسان با علامت است # در یک گروه

برای ایجاد هشتگ در صفحه VKontakte خود، فقط باید هر کلمه ای را بنویسید و یک نماد هش در مقابل آن قرار دهید. مثلا، #تابستان. پس از انتشار، پست به یک لینک تبدیل می شود که در ادامه آن تمامی پست های دارای این هشتگ را مشاهده خواهید کرد.


ضمناً می توانید زیر عکسی که منتشر می کنید، هشتگ هم درج کنید. شما همچنین می توانید یک هشتگ را در جستجو وارد کنید و دوباره همه چیز مربوط به این تگ را مشاهده خواهید کرد در شبکه اجتماعی VKontakte. هشتگ ها امروزه توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود. و اکنون می دانید که چگونه از این برچسب ها در شبکه اجتماعی VKontakte استفاده کنید.
05 مارس 2016 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 14:14
    من تعجب می کردم که چگونه دوستانم هشتگ می گذارند، اما نمی توانستم بفهمم چگونه آنها را انجام دهم، مقاله را خواندم، همه چیز را فهمیدم، متشکرم! 
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 13:32
    سرد! خیلی وقته دنبال نحوه ساخت هشتگ بودم! مقاله کمک کرد! متشکرم! 
  3. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 23:40
    من تعجب می کنم که کسی نمی داند چگونه هشتگ بگذارد. آفرین به خاطر نوشتن در مورد چنین چیزهای به ظاهر بی اهمیت.
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 23:45
    هشتگ ها را در شبکه اجتماعی VK یا با دست بنویسید