FreePrograms.me

تایید صفحه در شبکه اجتماعی VKontakte

Подтверждение страницы в социальной сети Вконтакте

امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد شبکه اجتماعی VKontakte. حتما متوجه شده اید که این شبکه اجتماعی دارای صفحات بسیاری از افراد بسیار معروف است. بازیگران، خوانندگان و سیاستمداران محبوب در شبکه اجتماعی VKontakte حضور دارند. و، البته، هر یک از ما با یک صفحه جعلی VKontakte از یک یا آن شخص محبوب روبرو شده ایم. این شبکه اجتماعی در واقع دارای صفحات واقعی افراد محبوب است. و چنین صفحاتی تحت یک فرآیند تأیید قرار می گیرند.

پس از گذراندن این فرآیند، یک علامت از مدیریت VKontakte در صفحه شخص محبوب ظاهر می شود که صحت این حساب را تأیید می کند. آیا یک کاربر معمولی می تواند صفحه خود را در شبکه اجتماعی VKontakte تأیید کند؟

متاسفانه کاربران عادی این گزینه را ندارند. فقط صفحات افراد محبوب تایید می شوند. یک کاربر معمولی فقط می تواند متصل شود آدرس ایمیل و شماره تلفن همراه به صفحه VKontakte شما. فقط افراد محبوب و مشهور می توانند صفحه خود را در شبکه اجتماعی VKontakte تأیید کنند. کاربران عادی این گزینه را ندارند.
04 دسامبر 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ksenia_otvaga
    19 نوامبر 2023 13:55
    من نمی دانستم چگونه یک صفحه را در VK تأیید کنم و در این مقاله خواندم که می توانید به سادگی یک ایمیل اضافه کنید و مانند تأیید صفحه خواهد بود. 
  2. آهلو
    آهلو
    5 دسامبر 2023 07:58
    مقاله کمک کرد! متشکرم! صفحه تایید شد