FreePrograms.me

EaseUS MobiMover رایگان

EaseUS MobiMover Free


تقریباً هر دارنده آیفون و/یا آی‌پد دیر یا زود با مشکل مبادله داده بین دستگاه خود و رایانه شخصی که نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز را اجرا می‌کند، مواجه می‌شود. در واقع ابزارهای نرم افزاری زیادی برای حل این مشکل ساخته شده است. همه آنها این موضوع را با درجه راحتی و فرصت کم و بیش حل می کنند.
در زیر به یکی از ساده ترین و راحت ترین راه حل ها برای انتقال اطلاعات از هر نوع از دستگاه های iOS به رایانه شخصی و برگشت - برنامه EaseUS MobiMover نگاه خواهیم کرد.


EaseUS MobiMover یک برنامه رایگان موثر است که عمدتاً برای کپی/انتقال هر نوع داده ذخیره شده در یک دستگاه iOS به رایانه و متعاقباً انجام فرآیند معکوس طراحی شده است. این امکان ایجاد نسخه‌های پشتیبان از تمام داده‌های مهم از iPhone/iPad، انتقال اطلاعات از یک دستگاه تلفن همراه اپل به دستگاه دیگر و همگام‌سازی فایل‌ها را فراهم می‌کند.

پشتیبان گیری از محتویات آیفون/آیپد



توسعه دهندگان EaseUS MobiMover تاکید اصلی را در برنامه خود بر روی عملکردی قرار دادند که پشتیبان گیری سریع و آسان از انواع مختلف فایل ها از iPhone یا iPad به دیسک کامپیوتر و متعاقباً بازیابی اطلاعات در دستگاه تلفن همراه iOS را فراهم می کند. فایل های فشرده شده با استفاده از برنامه می توانند به عنوان پایه ای برای انتقال تمام داده های شما از یک دستگاه اپل به دستگاه دیگر استفاده شوند.

EaseUS MobiMover Free



بخشی از برنامه که ابزارهایی برای ایجاد پشتیبان و بازیابی اطلاعات در اختیار کاربر قرار می دهد نامیده می شود "انتقال 1 کلیک". می توان اشاره کرد که نام ماژول تقریباً به طور کامل با عملکرد آن مطابقت دارد.



مدیریت فرآیند ایجاد یک نسخه پشتیبان بسیار آسان است، با حذف یا اضافه کردن به نسخه پشتیبان انواع خاصی از داده‌ها، که توسط مخاطبین، پیام‌ها، یادداشت‌ها، تقویم‌ها، پست صوتی، کتاب‌ها، نشانک‌ها و تاریخچه مرورگر سافاری، عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی (از جمله لیست های پخش)، آهنگ های زنگ، کتاب های صوتی و یادداشت های صوتی کاربر.



البته، نمی‌توانید یک نسخه پشتیبان ایجاد کنید یا داده‌ها را با یک کلیک بازیابی کنید، اما این فرآیند به ساده‌ترین شکل ممکن سازماندهی می‌شود. کافی است جهت کپی فایل ها را انتخاب کنید، با چند کلیک دکمه ماوس، فرآیند انتقال اطلاعات به/از دستگاه(ها) را آغاز کنید و سپس منتظر بمانید تا کامل شود.

EaseUS MobiMover Free процесс создания бэкапа информации из iPhone, iPad



مدیر فایل



کاربران EaseUS MobiMover علاوه بر کپی کردن تمام داده‌های یک نوع خاص از/به دستگاه(های) اپل، این امکان را دارند که تقریباً به ذخیره‌سازی فایل آیفون یا آی‌پد دسترسی کامل داشته باشند و محتویات آن را در محدوده وسیعی دستکاری کنند. .

EaseUS MobiMover Free файловый менеджер для управления данными на iPhone iPad



عکس، موزیک، ویدئو

مدیر داده از سازندگان برنامه مورد نظر، عملکردهایی را برای وارد کردن/صادرات عکس‌ها، موسیقی و فایل‌های ویدئویی به/از حافظه یک ابزار iOS و همچنین حذف آنها از فضای ذخیره‌سازی و سایر دستکاری‌ها بسته به نوع محتوا ارائه می‌کند. .

EaseUS MobiMover Free импорт и экспорт музыки, фото и видео между ПК и iPhone iPad



همه عملیات تقریباً به سادگی انجام می‌شوند که گویی کاربر یک درایو USB قابل جابجایی را با فایل‌ها به رایانه متصل کرده باشد، نه یک گوشی هوشمند یا تبلت با فناوری پیشرفته که سیستم عاملی را اجرا می‌کند که از دستکاری در سیستم فایل از طریق روش‌های غیرمستند بسته شده است.

EaseUS MobiMover Free операции с фото- видео- и музыкальными файлами на iPhone iPad



مخاطبین و پیام ها

دسترسی به مخاطبین و پیام های iOS و همچنین کار با آنها در سطح بالایی در EaseUS MobiMover سازماندهی شده است. به عنوان مثال، پیامک ها را می توان از صفحه رایانه خواند و لیست آنها را می توان با حذف موارد غیر ضروری پاک کرد.

EaseUS MobiMover Free контакты и сообщения iOS в программе



در مورد مخاطبین، کاربر به لیست کاملی از گزینه ها دسترسی دارد: مشاهده، ویرایش، حذف و اضافه کردن موارد جدید.

EaseUS MobiMover Free просмотр, редактирование, удаление и добавление контактов в iPhone



برنامه های iOS

در پایان بررسی عملکردهای اصلی مدیر فایل از کیت EaseUS MobiMover، نمی توانیم توانایی دستکاری برنامه های iOS را فراموش کنیم.

EaseUS MobiMover Free работа с iOS-приложениями на iPhone iPad



ابزارهای نرم افزاری را می توان به راحتی از آیفون یا آی پد حذف کرد، به دیسک رایانه شخصی وارد کرد و از آن صادر کرد. با در اختیار داشتن بسته ipa از هر برنامه ای، می توانید به راحتی آن را بر روی دستگاه تلفن همراه اپل نصب کنید.

EaseUS MobiMover Free импорт экспорт установка и удаление программ на iPhone ipad



دانلود فیلم از اینترنت



توسعه دهندگان EaseUS MobiMover یک ماژول اضافی را در برنامه ادغام کرده اند که عموماً برای دستکاری داده ها در دستگاه های iOS در نظر گرفته شده است - "دانلود ویدئو".

EaseUS MobiMover Free загрузчик потокового видео из интернета



این ابزار به شما این امکان را می دهد که به راحتی ویدیوهای ارسال شده در منابع اینترنتی مختلف را که فیلم ها را به صورت آنلاین پخش می کنند بارگیری کنید. از جمله موارد پشتیبانی شده می توان به سایت های میزبانی ویدیو YouTube، Vimeo، Dailymotion اشاره کرد. شبکه های اجتماعی VKontakte، Instagram؛ منابع خبری و غیره "دانلود ویدئو" می تواند باعث تحسین کسانی شود که دوست دارند محتوای ویدیویی را به صورت آفلاین تماشا کنند، امکان دانلود آن بسیار ساده است.

EaseUS MobiMover Free скачивание роликов с видеохостингов и соцсетей в iPhone iPad



فقط لینک ویدیو را کپی کنید مرورگر، آن را در یک فیلد خاص در پنجره برنامه قرار دهید، فضای ذخیره سازی مورد نظر - PC یا iPhone/iPad را انتخاب کنید و کلیک کنید "دانلود" - در عرض چند دقیقه ویدیو در دیسک رایانه شما یا حافظه دستگاه تلفن همراه iOS شما ذخیره می شود.

EaseUS MobiMover Free скачивание видео с ресурсов в сети



مزایا


  • رایگان برای استفاده غیر تجاری؛
  • جفت شدن آسان با دستگاه iOS؛
  • رابط لاکونیک و کاربر پسند؛
  • کنترل عملکرد قابل دسترسی حتی برای کاربران آموزش ندیده.
  • دسترسی تقریباً کامل به فایل های ذخیره شده در حافظه دستگاه اپل، صرف نظر از نوع آنها.
  • امکان دانلود فیلم از اینترنت.



محدودیت ها


  • هیچ ترجمه ای از رابط به روسی وجود ندارد.
  • برای کار کردن برنامه، iTunes مورد نیاز است، نه از فروشگاه مایکروسافت نصب شده است.



EaseUS MobiMover Free را می‌توان برنامه‌ای نامید که ارزش آن را دارد که در زرادخانه ابزارهای نرم‌افزاری بسیاری از دارندگان دستگاه‌های iOS جای بگیرد. اگر نیاز به انتقال سریع، آسان و کارآمد فایل‌ها از iPhone یا iPad خود به درایو رایانه و پشت آن دارید، قطعاً قابلیت‌های MobiMover ارزش توجه دارد.

EaseUS MobiMover Free را به صورت رایگان دانلود کنید


https://www.easeus.com/phone-transfer/mobimover-free.html
06 جولای 2018 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 20:55
    EaseUS MobiMover Free یک برنامه عالی است، کار کرد! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 20:57
    EaseUS MobiMover Free، یک برنامه جالب برای آیفون و آیپد
  3. صفر
    6 دسامبر 2023 07:09
    این برنامه برای تبادل سریع و باکیفیت اطلاعات بین رایانه شخصی و آیفون استفاده می شود. ممنون از این برنامه
  4. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:53
    برنامه عالی، همه چیز به سادگی و نه دشوار منتقل شد
  5. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:49
    من یک راه حل سریع برای تبادل داده پیدا کردم، با تشکر از مقاله