FreePrograms.me

Anysend - برنامه ای برای انتقال فایل ها از طریق Wi-Fi

Anysend - программа для передачи файлов по Wi-Fi

چگونه چنین برنامه هایی در رایانه ظاهر می شوند؟ موافقید که امروزه بسیاری از کاربران بسته های نرم افزار رایگان مختلفی را نصب می کنند. و در کنار این بسته ممکن است یک برنامه کاملا اشتباه روی کامپیوتر شما نصب شود. نمونه های بسیار زیادی از این گونه برنامه های چپ وجود دارد. امروز در مورد برنامه Anysend صحبت خواهیم کرد. بیایید ابتدا بفهمیم برنامه Anysend چیست. هدف اصلی این برنامه انتقال سریع فایل ها بین کامپیوتر و گوشی، تبلت و کامپیوتر و یا بین دو دستگاه مبتنی بر سیستم عامل اندروید می باشد.

با استفاده از برنامه Anysend، می توانید فایل ها را بین دستگاه ها از طریق اتصال اینترنت بی سیم انتقال دهید، یعنی به لطف مجموعه بی سیم Wi-Fi. توسعه دهندگان این برنامه ادعا می کنند که در مواردی که لازم است مقادیر قابل توجهی از اطلاعات را از دستگاهی به دستگاه دیگر منتقل کنید، ایده آل است.

اصل انتقال فایل ها با استفاده از Anysend بسیار ساده است. ابتدا این برنامه باید بر روی دستگاه ها (بین کدام فایل ها منتقل می شود) نصب شود. و دوم اینکه هر دو دستگاه باید روی یک شبکه وای فای باشند که کاملا منطقی است.

انتقال فایل ها با استفاده از این برنامه بسیار راحت است. در دستگاهی که فایل را دریافت می کند، فقط باید دریافت فایل ورودی را تایید کنید. این برنامه همه کارهای دیگر را به صورت خودکار انجام می دهد. همچنین شایان ذکر است که می توانید این برنامه را از فروشگاه مجازی گوگل که همه با نام آن می شناسند دانلود کنید بازار بازی.

بسیاری از کاربران برنامه Anysend را دوست ندارند. و این تعجب آور نیست، زیرا اغلب اوقات می تواند خود را نصب کند و حذف آن بسیار دشوار خواهد بود. اما با این حال، اگر برنامه را نصب کرده اید، از آن استفاده کرده اید و تصمیم به حذف آن دارید، این کار را می توان به روش های زیر انجام داد.

ابتدا می توانید سعی کنید پوشه این برنامه را به طور کامل حذف کنید. اگر این کمکی نکرد، باید سعی کنید Anysend را از طریق منوی Windows OS "Uninstall a program" حذف کنید. در حذف هر گونه برنامه و برنامه ای عالی عمل می کند برنامه CCleaner، که می توانید آن را در وب سایت ما دانلود کنید. اساسا، Anysend یک ابزار بسیار مفید برای انتقال فایل ها از طریق Wi-Fi بین چندین دستگاه است. در مورد دانلود آن، تصمیم با شماست.
23 جولای 2015 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:01
    خوب، به عنوان آنالوگ انتقال فایل ها از طریق Skype یا WhatsApp، در اصل کار خواهد کرد.