FreePrograms.me

کلیپ چرم

Clipchamp logo

امروزه، برای ویرایش یک نمایش اسلاید یا حتی یک ویدیو، نیازی نیست به خدمات برنامه های اضافی که مخصوصاً روی رایانه خود نصب شده اند متوسل شوید. کافی است از فرصت های ارائه شده توسط سرویس های مختلف آنلاین که به راحتی با استفاده از موتورهای جستجوی اینترنتی می توان آنها را پیدا کرد، استفاده کرد. توصیه می کنیم Clipchamp.com را امتحان کنید، سایتی که برای ویرایش مستقیم ویدیوها در مرورگر طراحی شده است. ابزارهای داخلی به شما این امکان را می دهند که حتی بدون دانش خاصی، مطالب ویدیویی را به طور مؤثر پردازش کنید. این در مقاله ما مورد بحث قرار خواهد گرفت.

افزودن فایل های رسانه ای



سرویس مورد نظر از کار با صدا، تصویر و تصویر پشتیبانی می کند. آنها را می توان با دانلود از هر رسانه ای به پروژه اضافه کرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید "افزودن رسانه" و فایل های مورد نیاز را انتخاب کنید. همه آنها به بخش ها طبقه بندی می شوند که هنگام کار با تعداد زیادی از اشیاء بسیار راحت است. Clipchamp به درستی با همه فرمت های فایل رسانه ای محبوب کار می کند.

Добавление медиафайлов для проекта на сайте Clipchamp


افزودن متن



هر ویرایشگر به عملکرد اضافه کردن متن مجهز است. معمولاً چندین جای خالی وجود دارد که از نظر فونت، رنگ و طراحی بصری متفاوت است. اگر می خواهید متن زیبایی را در پروژه خود وارد کنید، به بخش مربوطه بروید.

Добавление текста для проекта на сайте Clipchamp


ویرایش کتیبه ها از طریق یک منوی جداگانه انجام می شود. در اینجا می توانید اندازه فونت را تنظیم کنید، متن اضافه کنید، رنگ کاراکترها را تغییر دهید، و گزینه های اضافی مانند پررنگ یا کج را انتخاب کنید.

Редактирование текста на сайте Clipchamp


اضافه کردن پس زمینه



برای پروژه‌هایی که شامل ویدیو نمی‌شوند، بهتر است از یکی از پس‌زمینه‌های موجود برای اضافه کردن متن یا تصاویر در بالای آن استفاده کنید. در بخش مربوطه، توسعه دهندگان انتخابی از چندین گزینه طراحی را ارائه می دهند که از نظر رنگ متفاوت هستند.

Добавление фона для проекта на сайте Clipchamp


کتابخانه فایل آماده



قابلیت های Clipchamp به آپلود فایل های پروژه از رایانه شما محدود نمی شود. یک کتابخانه داخلی با ویدئو و صدا وجود دارد. بیشتر ضبط‌ها پولی هستند یا فقط با اشتراک در دسترس هستند. رابط کتابخانه بسیار ساده است - بخش هایی در سمت چپ وجود دارد و در بالا یک خط برای جستجوی مواد لازم وجود دارد.

Встроенная библиотека медиафайлов на сайте Clipchamp


آیتم های کتابخانه به صورت کاشی نمایش داده می شوند. در مورد ضبط صدا، فقط باید ماوس خود را روی یکی از آنها قرار دهید تا پخش خودکار شروع شود. کلیک چپ روی یک آهنگ به شما امکان می دهد اطلاعات دقیق مربوط به آن را مشاهده کرده و به کتابخانه خود اضافه کنید.

Просмотр видеозаписи из библиотеки на сайте Clipchamp


به لیست ویدیوها توجه کنید. اگر می خواهید اندازه، مدت زمان، کدک های استفاده شده و نرخ فریم در ثانیه آن را مشاهده کنید، روی یکی کلیک کنید. افزودن به کتابخانه با کلیک روی دکمه انجام می شود "افزودن به کتابخانه". شما نمی توانید قبل از خرید ویدیو را پخش کنید.

کار با پروژه



Clipchamp یک فضای کاری دارد. بالا سمت چپ تمام عناصر اضافه شده به پروژه را نمایش می دهد. در این منو می توانید آنها را مدیریت کرده و آنها را روی تایم لاین بکشید. منطقه دوم پنجره پیش نمایش است. یک پخش‌کننده کوچک نمایش داده می‌شود و دارای کنترل‌های اساسی مانند عقب، پخش یا توقف است. در زیر جدول زمانی آمده است. در اینجا شما تمام عناصری را که می خواهید در پروژه استفاده کنید از کتابخانه بکشید، آنها را در جای خود نصب کنید و در صورت لزوم آنها را ویرایش کنید. علاوه بر این، چندین دکمه وجود دارد که به شما امکان می دهد یک عمل را لغو کنید یا بخشی از ویدیو یا صدا را برش دهید.

Рабочая область в онлайн-сервисе Clipchamp


ویرایش فایل های رسانه ای



ویدیوی اضافه شده قابل ویرایش است. در تایم لاین با دکمه سمت چپ ماوس روی آن دوبار کلیک کنید تا یک پنجره اضافی باز شود. در اینجا می توانید گزینه های کادربندی، سرعت، جهت و نمایش را تنظیم کنید. در برگه های مجاور، می توانید رنگ، حجم صدا را ویرایش کنید و فیلترها را اعمال کنید.

Редактирование видео на сайте Clipchamp


تنظیم آهنگ‌های موسیقی تقریباً به همین روش انجام می‌شود، اما در پنجره ویرایش فقط یک نوار لغزنده صدا وجود دارد و این منهای Clipchamp است.

Редактирование музыки на сайте Clipchamp


در مورد تصویر، من می خواهم به طور جداگانه به فیلترهای موجود اشاره کنم. توسعه دهندگان مجموعه ای کامل از طیف گسترده ای از افکت ها را گرد هم آورده اند. همه آنها رایگان هستند و بلافاصله روی تصویر اعمال می شوند. در تب های تنظیمات مجاور می توانید روشنایی، کنتراست، گاما را تغییر دهید و تصویر را تغییر دهید.

Применение эффектов для изображений на сайте Clipchamp


صادرات پروژه



اکنون که تمام دستکاری ها تکمیل شده و پروژه آماده ذخیره است، تنها آخرین مرحله باقی مانده است که تکمیل شود و پس از آن بارگیری در رایانه آغاز می شود. در پنجره مناسب می توانید یک بار دیگر کار تمام شده را از طریق پلیر بررسی کنید، نامی برای آن بگذارید، کیفیت مناسب را انتخاب کرده و شروع به دانلود کنید. پس از خرید نسخه پریمیوم سرویس، گزینه های ذخیره بیشتری دریافت خواهید کرد.

Сохранение проекта на компьютере из Clipchamp


مزایا



  • رابط کاربری ساده و شهودی؛
  • از محبوب ترین فرمت های فایل های رسانه ای پشتیبانی می کند.
  • کتابخانه رایگان جلوه ها برای فیلم ها و تصاویر.
  • مجموعه داخلی از موسیقی و ویدیوهای اصلی.


محدودیت ها



  • برخی ابزارها و ویژگی‌ها تنها پس از خرید نسخه پریمیوم در دسترس هستند.
  • فقدان زبان روسی؛
  • بدون ابزار ویرایش موسیقی؛
  • ثبت نام الزامی است.
سرویس آنلاین Clipchamp به کاربران این امکان را می دهد که پروژه های خلاقانه خود را بدون دانلود نرم افزار اضافی در رایانه خود ایجاد کنند. این سایت دارای تعداد زیادی ویژگی است که ایجاد سریع یک پروژه منحصر به فرد و متعاقباً ذخیره آن در رایانه با کیفیت مناسب را تضمین می کند.

به سرویس آنلاین Clipchamp https://clipchamp.com/ru/video-editor بروید
25 ژوئن 2018 6
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 20:57
    Clipchamp برنامه خوبی است! هر آنچه شما نیاز دارید در این برنامه موجود است! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 21:06
    Clipchamp، برنامه ای برای ایجاد کلیپ، جالب است
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:54
    یک ویرایشگر عالی برای فیلم ها یا حتی می توانید از طریق آن یک نمایش اسلاید بسازید
  4. بسکتبال
    بسکتبال
    6 دسامبر 2023 23:50
    برنامه ای عالی برای ساخت اسلایدشو خیلی خوشم اومد