FreePrograms.me

نحوه ویرایش ویدیو در رایانه: مروری بر ابزارهای ویرایش

Как редактировать видео на компьютере: обзор инструментов для монтажа


تقریباً هر ویدیویی (مگر اینکه گرد و غبار را در بایگانی ویدیوی شما جمع کند) باید تحت یک روش ویرایش قرار گیرد که شامل برش دادن، برش قطعات غیر ضروری، افزودن متن، افکت و غیره است. امروز به این خواهیم پرداخت که از چه ابزارهایی می توانید برای ویرایش ویدیو در رایانه خود استفاده کنید.

امروزه ابزارهای زیادی برای ویرایش ویدیو وجود دارد که می توان آنها را به دو دسته تقسیم کرد: برنامه های کامپیوتری و خدمات آنلاین. در مورد خدمات آنلاین، نمی توان گفت که آنها رقبای تمام عیار برنامه های ویرایش ویدیو هستند، اما اگر به عنوان مثال نیاز به ایجاد تغییراتی در ویدیو دارید، مثلاً برش دادن، هیچ فایده ای ندارد که به طور خاص برنامه ای را دانلود کنید. هنگامی که کل کار را می توان به راحتی و به سرعت در هر مرورگر نصب شده بر روی رایانه شما اجرا کرد.

اول از همه، خدمات آنلاین برای ویرایش ویدیو در رایانه در زیر مورد بحث قرار خواهد گرفت.

خدمات ویرایش آنلاین ویدیو



برش فیلم آنلاین





همانطور که از نام این سرویس آنلاین پیداست، این امکان را به شما می دهد که ویدیوها را کوتاه کنید. در میان ویژگی های اضافی، ارزش برجسته کردن تغییر نسبت تصویر، چرخش و تبدیل به فرمت جدید را دارد.

متأسفانه، این سرویس دارای محدودیت است: حجم فایل ویدیویی دانلود شده نمی تواند از 500 مگابایت تجاوز کند.

به صفحه خدمات آنلاین Video Cutter http://online-video-cutter.com/ru/ بروید

کلیپ چرم





بعدی ویرایشگر ویدیوی آنلاین بعدی است که مجموعه ای از قابلیت های بسیار گسترده تری دارد، به عنوان مثال، این سرویس آنلاین علاوه بر برش، چرخش و تبدیل، قابلیت تنظیم رنگ ویدیو، آینه سازی، فشرده سازی و موارد دیگر را نیز دارد. .

این سرویس آنلاین رایگان است، با این حال، شما نمی توانید بیش از پنج ویدیو در ماه ویرایش کنید.

به صفحه خدمات آنلاین Clipchamp https://clipchamp.com/ru/video-editor بروید

یوتیوب

غیرممکن است که از چنین سایت میزبانی ویدیویی محبوبی مانند یوتیوب که علاوه بر این، عملکردهای یک ویرایشگر ویدیو را نیز در خود جای داده است، اشاره نکنید.

البته، برای استفاده از ویرایشگر در یوتیوب، باید یک حساب کاربری ثبت شده در گوگل و کانال شخصی خود داشته باشید. اما در نتیجه، به عملکردهای برش و برش قطعات، جلوه های مختلف، فیلترهای رنگی، تنظیمات تصحیح رنگ، ترکیب چندین ویدیو با هم و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.

عیب این روش این است که دریافت ویدیوی تمام شده بر روی رایانه شما چندان آسان نیست: ابتدا باید آن را در YouTube بارگذاری کنید، که می تواند با استفاده از ابزارهای ویژه، به عنوان مثال، سرویس آنلاین Savefrom.net، آن را در رایانه خود بارگیری کنید.

لطفاً به این واقعیت توجه ویژه داشته باشید که پیامی در وب سایت رسمی شرکت ظاهر شد مبنی بر اینکه از 20 سپتامبر 2017، YouTube تصمیم گرفت ویرایشگر ویدیوی داخلی را کنار بگذارد.


به صفحه خدمات آنلاین YouTube https://www.youtube.com/ بروید

برنامه های ویرایش ویدیو



اکنون می‌توانید به ابزارهای بسیار کاربردی‌تری برای ویرایش ویدیو بروید، یعنی برنامه‌های رایانه‌ای که قبلاً به نصب قبلی روی رایانه نیاز دارند، اما دامنه وسیع‌تری از امکانات را برای کاربران باز می‌کنند.

استودیوی سینمایی ویندوز لایو



Как редактировать видео на компьютере: обзор инструментов для монтажа



نویسنده مقاله به هیچ وجه عشق خود را به یکی از محصولات مایکروسافت - Windows Live Movie Studio پنهان نمی کند.

این برنامه یک ویرایشگر ویدیوی ساده است که با این حال قادر است تمام ویژگی های لازم را برای مرتب کردن ویدیوی مورد نیاز جمع آوری کند: عملکردهایی برای برش یا برش قطعات غیر ضروری، کار با آهنگ های صوتی، تغییر سرعت، اعمال افکت ها، چرخش، آینه سازی، تبدیل، تغییر فرمت ویدئو برای مشاهده در دستگاه های مختلف و موارد دیگر.

حیف است که مایکروسافت از پشتیبانی بیشتر از این محصول خودداری کرده است. علاوه بر این، اکنون دیگر امکان بارگیری آن از وب سایت رسمی توسعه دهنده وجود ندارد (اگرچه تا همین اواخر می شد این کار را انجام داد). اگر می خواهید این برنامه را امتحان کنید، باید به دنبال منابع شخص ثالثی باشید که همچنان توزیع را توزیع می کنند. با این حال، من می خواهم به شما هشدار دهم: برنامه برای مدت طولانی به روز نشده است، به این معنی که به احتمال زیاد در رایانه شما به درستی کار نمی کند.

دانلود Windows Live Movie Maker

Movavi Video Editor





در رتبه دوم از نظر راحتی و کارایی، برنامه Movavi Video Editor را که یک ابزار کاربردی برای ویرایش ویدیو است قرار می دهم. با کمک آن، می توانید ویدیو را با جزئیات کار کنید: آهنگ های صوتی، انتقال، عنوان، اندازه و طول ویدیو. همه کارها به لطف مجموعه بزرگ داخلی جلوه های مختلف بسیار ساده شده است که با کمک آنها روند نصب بسیار سریعتر انجام می شود.

متأسفانه این برنامه پولی است، با این حال، می توانید آن را در عمل با استفاده از تمام ویژگی ها بدون محدودیت در نسخه آزمایشی ابزار که هفت روز اعتبار دارد، امتحان کنید.

دانلود برنامه Movavi Video Editor https://www.movavi.ru/videoeditor/

Adobe After Effects





اگر تا به حال از ویدیوهای یوتیوب که سازنده از جلوه های بسیار واقع گرایانه و مسحورکننده استفاده می کند شگفت زده شده اید، یکی از برنامه هایی که می تواند آنها را ایجاد کند After Effects است.

این برنامه کاملاً برای ویرایش ویدیو مناسب نیست. بلکه وظیفه اصلی آن ایجاد افکت های شگفت انگیز در ویدیوها است. به طور طبیعی، برای یک کاربر مبتدی تقریبا غیرممکن است که به طور مستقل تمام پیچیدگی های کار با برنامه را درک کند، با این حال، این برنامه بسیار محبوب است، به این معنی که تعداد زیادی کتابچه راهنما در اینترنت وجود دارد که با جزئیات نحوه دستیابی به این را توضیح می دهد. یا آن اثر

باز هم، این برنامه رایگان نیست، با این حال، ارزش هر دلار سرمایه گذاری در آن را دارد.

دانلود Adobe After Effects http://www.adobe.com/ru/products/aftereffects.html

CyberLink PowerDirector





برنامه ای که می تواند دو ویرایشگر ویدئو را به طور همزمان در خود جای دهد: ساده و پیشرفته. Simple به شما امکان می دهد ویرایش سریع ویدیو را تقریباً خودکار انجام دهید.

نسخه پیشرفته به شما امکان می دهد تا با استفاده از بسته گسترده ای از ابزارها، قالب ها و جلوه ها، هر فریم از ویدیو را با جزئیات کار کنید. در میان توابع اضافی برنامه، شایان ذکر است که توانایی ضبط ویدیو از صفحه رایانه را دارد.

این برنامه یک انتخاب عالی برای هر دو مبتدی و آماتور است. و حتی عدم وجود زبان روسی بر سهولت استفاده و درک اینکه چرا به این یا آن ابزار نیاز است تأثیر نمی گذارد.

دانلود برنامه CyberLink PowerDirector https://www.cyberlink.com/products/powerdirector-ultra/features_en_US.html?&r=1

لیست برنامه های ویرایش ویدیو را می توان برای مدت طولانی ادامه داد - مقاله فقط مواردی را توصیف می کند که به نظر نویسنده قابل توجه ترین هستند. مطمئناً می توانید این مقاله را با ذکر یک ابزار راحت تر برای ویرایش ویدیو در رایانه در نظرات به چالش بکشید.

19 آگوست 2017 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 18:41
    من معمولاً از Adobe After Effects برای ویرایش ویدیو استفاده می کنم.