FreePrograms.me

دانلود فیلم ها در آیفون

Скачиваем видео на iPhone



آیفون محبوب ترین و بدون شک یکی از معتبرترین گوشی های هوشمند امروزی به حساب می آید. و این تصادفی نیست: علاوه بر کمپین بازاریابی فعال شرکت اپل، دلایل جذابیت این دستگاه واضح است: عملکرد، قابلیت اطمینان، نوآوری تقریباً در تمام جنبه های فناوری اطلاعات.

راه های دانلود ویدیو در آیفون



امکان مشاهده فیلم ها در فرمت های مختلف یکی از ویژگی های آیفون است. می توانید ویدیوها را در رایانه شخصی خود بارگیری کنید و پس از آن می توانید آنها را از آنجا به آیفون خود منتقل کنید. در این مقاله ما به محبوب ترین و موثرترین راه های انجام این کار نگاه خواهیم کرد و نه تنها از iTunes معروف استفاده خواهیم کرد. بیایید به دستورالعمل های فوری برویم.

روش 1: iTunes



برای اینکه کار را کمی پیچیده کنیم، بیایید یک الگوریتم دقیق برای انتقال فیلم در فرمت AVI در نظر بگیریم. بیایید سعی کنیم از iTunes برای تماشای این ویدیو در آیفون استفاده کنیم.

روال باید به صورت زیر باشد:

  1. وقتی فیلم شروع به بارگیری در رایانه شما می کند، فرمت آن را بررسی کنید، این می تواند تا حد زیادی رویه شما را تغییر دهد، زیرا ممکن است ویدیو نیاز به تبدیل داشته باشد. این مورد ماست. این فیلم با فرمت AVI (یک فرمت ویدیویی محبوب در ویندوز) است، به این معنی که باید به راحت ترین فرمت آیفون تبدیل شود - MP4. این را می توان با برنامه های مختلفی انجام داد، به عنوان مثال، AnyVideoConverter (AVC).

    Скачиваем видео на iPhone



  2. پس از دریافت ویدیوی MP4، ویدیو باید با استفاده از iTunes در گوشی هوشمند کپی شود.



  3. برای انجام این کار می توانید ویدیو را با استفاده از iTunes دانلود کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که فقط در صورتی می توانید فرآیند انتقال را تکمیل کنید که QuickTime بر روی رایانه شما نصب شده باشد. در غیر این صورت، آپلود مطالب ویدیویی در iTunes مشکل ساز خواهد بود. مک‌بوک‌ها از این نظر راحت‌تر هستند.



  4. هنگامی که موفق به ضبط فیلم در iTunes شدید، باید آیفون خود را به رایانه متصل کنید و سپس بر روی نماد تلفن که در کنترل پنل ظاهر می شود کلیک کنید.



  5. سپس فیلم‌ها را در کتابخانه‌های رسانه همگام‌سازی می‌کنیم. در فصل "رول دوربین" یا در برنامه "ویدئو" شما می توانید ویدیوی مورد نیاز را پیدا کنید.

یادآوری می کنیم که از این طریق می توانید نه تنها فیلم ها را به دستگاه ارسال کنید. به این ترتیب می توان یک کتاب، عکس، موسیقی و حتی یک بازی را کپی کرد. اگر ویدیو بسیار طولانی باشد (بیش از چندین ساعت)، پس تنها محدودیت در انتقال آن، اتصال بدون وقفه (یک سیم کار) و مقدار حافظه خالی گوشی است.

روش 2: وای فای



قبل از اینکه به توضیح روشی بپردازیم که به شما امکان می‌دهد ویدیو را از رایانه به دستگاه iOS کپی کنید، به شما یادآوری می‌کنیم که برای عملکرد این روش، رایانه شخصی و آیفون باید به یک شبکه Wi-Fi متصل باشند.

  1. برنامه را اجرا کنید، منو را باز کنید و کلیک کنید "دسترسی از طریق وای فای". پس از تکمیل فرآیند، ویدیو از طریق مشاهده در یک پخش کننده (به عنوان مثال، VLC) از پیش نصب شده در دستگاه iOS در دسترس خواهد بود.



  2. لازم می دانیم یک نکته ظریف را به خواننده گوشزد کنیم. پس از دانلود، پخش کننده همیشه فایل ویدیویی را در لیست ها نمایش نمی دهد. پس از انجام چندین آزمایش، متوجه شدیم که این به دلیل عناوین بسیار طولانی ویدیوهایی است که به زبان روسی نوشته شده اند (و هنگام استفاده از کاما، به عنوان مثال، "تعطیلاتی که همیشه با شماست، 2004"). تغییر نام به کلمات ساده تر مشکل را به طور کامل حل می کند.


روش 3: iCloud



همیشه می‌توانید ابتدا با استفاده از برنامه، فایلی را به آلبوم عمومی گوشی هوشمند خود ارسال کنید "یک عکس". برای انجام این کار، فایل را انتخاب کنید، کلیک کنید "دسترسی عمومی"، سپس iCloud photo sharing را انتخاب کنید. بعد از آن فشار دهید "انتشار".

بیایید دریابیم که چگونه این کار را به درستی در رایانه های دارای ویندوز انجام دهیم. معمولاً رایانه‌های مک به آیفون‌ها علاقه بیشتری دارند.

توالی اقدامات به شرح زیر است:

  1. File Explorer را باز کرده و iCloud Photos را انتخاب کنید.
  2. فشار «ابشیه».
  3. آلبومی را که ویدیو به آن اضافه می شود انتخاب کنید.
  4. روی پنل کلیک کنید "افزودن عکس یا ویدئو".
  5. ویدیو را از پنجره دیگری بکشید.
  6. فشار "انجام شده".


روش 4: دراپ باکس



بیایید سرویس محبوب Dropbox را در نظر بگیریم، که اغلب توسط کاربران iOS برای انتقال فایل ها استفاده می شود. این برای یک کاربر جیلبریک ایده آل است زیرا نیاز به نصب یک مدیر فایل دارد که به طور پیش فرض برای استفاده قفل شده است. بیایید الگوریتم انتقال را مرحله به مرحله در نظر بگیریم:

  1. فایل منیجر iFile را دانلود و نصب کنید.

    iFile را از اپ استور دانلود کنید https://itunes.apple.com/ru/app/ifile/id495655551?mt=8

  2. iFile را اجرا کنید و کلیک کنید "تنظیمات".
  3. فشار "پیوند به دراپ باکس"، سپس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید.




یک برگه باید با فهرست دقیق پوشه ها ظاهر شود. پوشه مورد نظر را باز کرده و فایل را انتخاب کنید. پس از کلیک کردن، انتقال فایل شروع می شود.

روش 5: GPlayer



بیایید به نمونه ای از افزودن فایل های ویدئویی با استفاده از پخش کننده معروف GPlayer نگاه کنیم. بیایید گام به گام الگوریتم را شرح دهیم:

GPlayer را از اپ استور دانلود کنید https://itunes.apple.com/ru/app/gplayer/id438402174?mt=8

  1. GPlayer را از AppStore دانلود و نصب کنید.
  2. iTunes را روی رایانه شخصی خود باز کنید و آیفون خود را از طریق USB وصل کنید.
  3. باز کن "برنامه ها" در iTunes
  4. GPlayer را از لیست انتخاب کنید، سپس کلیک کنید "اضافه کردن...".
  5. ویدیو را برای انتقال انتخاب کنید و کلیک کنید "باز کن".


در نتیجه ویدیو به آیفون منتقل می شود. توجه داشته باشید که کپی کردن یک فایل از GPlayer به طور مستقیم در "ویدئو" غیرممکن

بیایید خلاصه کنیم. در این مقاله به چند روش برای انتقال فایل ویدئویی از کامپیوتر به آیفون پرداختیم. در میان آنها موارد استاندارد - با استفاده از iTunes یا Wi-Fi، و غیر معمول تر، اما موثرتر - iCloud، Dropbox، GPlayer بودند. توجه داشته باشید که راه های بسیار بیشتری وجود دارد: به عنوان مثال، ارسال یک ویدیو برای خود از طریق ایمیل یا ذخیره ویدیو در Yandex.Disk یا یک سرویس میزبانی فایل.

28 آوریل 2018 5
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:01
    بهترین مقاله من مدت زیادی است که به دنبال نحوه دانلود فیلم هستم! 
  2. استیسون
    استیسون
    5 دسامبر 2023 21:11
    به لطف این مقاله متوجه شدم که چگونه فیلم ها را در آیفون بارگیری کنم
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 13:59
    یکی از دوستان آن را دانلود کرد، همه چیز کار می کند، او خوشحال است، با تشکر از مقاله