FreePrograms.me

آیفون 5 و سیری

IPhone 5 и Siri
علیرغم اینکه آیفون 5 یک مدل قدیمی به حساب می آید، همچنان از محبوبیت خاصی برخوردار است و اغلب می توانید آن را در دستان برخی از کاربران مشاهده کنید. علاوه بر این، آخرین به روز رسانی اپل در حال حاضر در تنظیمات این دستگاه موجود است. این بار این شرکت تغییرات کاملاً جدی در سیستم عامل ایجاد کرده است. برخی از مردم آن را دوست داشتند، برخی نه. همانطور که انتظار می رفت، تغییرات جزئی در سیری ایجاد شده است. چگونه از سیری در آیفون 5 استفاده کنیم؟

با این حال، به طور کلی همه چیز مانند قبل باقی می ماند:
  1. به تنظیمات بروید و کلیک کنید اصلی.
  2. بعد ستون را پیدا می کنیم سیری، عملکرد را فعال کنید و در دسترس بودن اینترنت را بررسی کنید.
  3. کلید را فشار داده و نگه دارید خانهو آیفون 5 شما آماده است تا به شما گوش دهد.

با سیری می توانید مسیرها را پیدا کنید، زنگ هشدار تنظیم کنید، موسیقی پخش کنید و حتی پیام ارسال کنید. حتی می توانید سعی کنید با دستگاه در مورد موضوعات انتزاعی چت کنید، زیرا عملاً محدودیتی برای تعداد دستورات وجود ندارد و فهرست کردن همه آنها حداقل دشوار خواهد بود. گاهی اوقات یک ابزار می تواند به پیچیده ترین سوال پاسخ دهد.

قابلیت Hey Siri

اگر آیفون 5 شما به منبع تغذیه متصل است، می توانید بدون دست زدن به آن از آن استفاده کنید. فقط گفتن از نزدیک کافی است "هی سیری"، و حالت معمول دوباره روی صفحه ظاهر می شود: "چطور می تونم کمک کنم؟".

IPhone 5 и Siri


این عملکرد به ویژه هنگام رانندگی با ماشین راحت است. شما می توانید دستگاه را بدون حواس پرتی از رانندگی کنترل کنید. علاوه بر این، از آنجایی که اپل کار بسیار خوبی در زمینه تشخیص گفتار انجام داده است، لازم نیست نگران باشید که دستگاه به جای ارسال پیام به دوستتان، زنگ ساعت 5 صبح را تنظیم کند. نیازی نیست دوباره حواس‌تان را پرت کند.

از طریق هدست با سیری ارتباط برقرار کنید

هدست EarPods نه تنها در بین دارندگان آیفون 5، بلکه در بین سایر کاربران اپل نیز محبوبیت خاصی دارد. و این تعجب آور نیست، زیرا راحت است و صدای بسیار خوبی دارد.



بر کسی پوشیده نیست که EarPods می تواند به ما در کنترل دستگاه کمک کند. فقط دکمه مرکزی روی هدست را نگه دارید و منتظر سیگنال صوتی باشید - این نشانه این است که سیری آماده است تا به شما گوش دهد و دستورات شما را اجرا کند. این می تواند به ویژه برای افرادی که در ورزش فعالیت می کنند راحت باشد. برای تنظیم یادآوری یا تماس با دوستتان، لازم نیست گوشی خود را از جیب خود بیرون بیاورید.
27 اکتبر 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:13
    من نمی دانستم که شما می توانید سیری را در آیفون 5 بسازید، بسیار جالب است