FreePrograms.me

بررسی اصالت آیفون 5S

Проверяем iPhone 5S на подлинность

امروز با استفاده از یک مثال خاص، احراز هویت را بررسی خواهیم کرد. به عنوان مثال، ما یک گوشی هوشمند از محبوب ترین شرکت اپل را می گیریم. بیایید در مورد چگونگی صحبت کنیم اصالت گوشی آیفون 5 اس را بررسی کنید. سؤالات مشابهی اغلب هنگام خرید تلفن های دست دوم مطرح می شود. تأیید به موقع اصالت دستگاه به شما کمک می کند تا از فعالیت های تقلبی جلوگیری کنید. ساده ترین راه برای احراز هویت آیفون 5 اس استفاده از وب سایت رسمی سازنده است که می توانید آن را باز کنید. v مرورگر lyubom. در سایت از شما خواسته می شود که شماره سریال دستگاه را وارد کرده و دکمه خاصی را برای تایید کلیک کنید. لینک سایت را می توانید در انتهای مقاله بیابید.
Проверяем iPhone 5S на подлинность

اگر به تازگی گوشی هوشمندی را از فروشگاه خریداری کرده اید و واقعاً اورجینال است، سایت پیامی با سری دستگاه شما و درخواست فعال کردن آن را نشان می دهد. شماره سریال گوشی که در وب سایت وارد می کنید نشان دهنده اصلی بودن گوشی است. پیام فعال سازی نشان می دهد که هیچ کس قبلا از تلفن استفاده نکرده است.

اگر قبلاً از تلفن استفاده کرده اید، در وب سایت رسمی نیز خواهید فهمید. شماره سریال دستگاه نیز وارد شده است. اگر سایت اطلاعاتی در مورد دستگاه به شما می دهد، پس اصل است. از آنجایی که گوشی در حال استفاده بود، برخلاف گزینه اول، وب سایت موارد زیر را نشان می دهد: پایان مدت گارانتی، اینکه آیا گوشی تعمیر شده است یا خیر. بررسی اصالت آیفون 5 اس بسیار آسان است. فقط لینکی را که بعد از مقاله پیدا خواهید کرد دنبال کنید و دستورالعمل ها را دنبال کنید.
11 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 22:01
    من قبلاً آیفون خود را بررسی کرده ام، کامل و مهمتر از همه واقعی است.