FreePrograms.me

3 سرویس آنلاین برای ترجمه متن از تصویر به Microsoft Word

3 онлайн-сервиса для перевода текста с картинки в Microsoft Word

یک وضعیت نسبتاً رایج: کاربر تصویری دارد که حاوی متن است. واضح است که نمی‌توانید متن را از یک عکس کپی کنید، به این معنی که باید این متن را با ترجمه آن به عنوان مثال در یک فایل برنامه Word تشخیص دهید.

در زیر چندین ابزار را بررسی خواهیم کرد که با آنها می توانید تشخیص متن را انجام دهید. خوشبختانه امروزه بیش از یک ابزار می توانند با این کار کنار بیایند.

FineReader Online



خدمات آنلاین ارائه شده توسط ABBYY. این سرویس رایگان نیست، با این حال، برای اطمینان از اثربخشی آن، می توانید تا 10 صفحه را کاملاً رایگان شناسایی کنید.

  1. برای استفاده از Fine Reader Online، لینک زیر را به صفحه خدمات آنلاین دنبال کنید و روی دکمه کلیک کنید "تشخیص".



  2. اولین مرحله آپلود یک یا چند فایل است که متن از آن شناسایی می شود. برای این کار بر روی دکمه کلیک کنید "دانلود فایل ها"، پس از آن Windows Explorer روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید تصاویر را انتخاب کنید.

    3 онлайн-сервиса для перевода текста с картинки в Microsoft Word


  3. پس از آپلود تصاویر در وب سایت خدمات، باید زبان سند (متن از تصویر) را انتخاب کنید. اگر تصویر دارای چندین زبان است، باید آنها را نیز مشخص کنید.



  4. قبل از شروع تبدیل، در صورت لزوم، فرمتی را که فایل متنی به آن تبدیل می شود، انتخاب کنید (به طور پیش فرض این یک سند Word است، بنابراین در اینجا هیچ تغییری ایجاد نمی کنیم).



  5. اگر از سرویس‌های ابری استفاده می‌کنید، فایل نهایی را می‌توان در یکی از حافظه‌های ذخیره‌سازی شما (Dropbox، Google Drive و غیره) ذخیره کرد - برای انجام این کار، کادر مربوطه را علامت بزنید و مجوز را انجام دهید. علاوه بر این، اگر چندین تصویر آپلود کرده باشید، متن نهایی فقط در یک فایل قابل دریافت است - این گزینه نیز باید فعال شود.



  6. در واقع، همه چیز تقریباً برای شروع آماده است، با این حال، ما مجاز نیستیم - و این یکی دیگر از شرایط اجباری سایت است. اگر هنوز حساب ABBYY ندارید، باید آن را ثبت کنید.



  7. فرآیند ثبت نام زمان زیادی نمی برد - می توانید یک حساب کاربری یا از طریق یک آدرس ایمیل یا با ورود به سیستم از طریق یکی از خدمات ارائه شده در جایی که قبلاً یک حساب ثبت شده دارید ایجاد کنید.



  8. به محض تکمیل مجوز، دکمه در دسترس شما قرار خواهد گرفت "تشخیص"، که برای شروع فرآیند تبدیل باید روی آن کلیک کنید.



  9. فرآیند تشخیص آغاز خواهد شد که مدت زمان آن به حجم متنی که در حال شناسایی است بستگی دارد. اگر تعداد زیادی عکس همراه با متن آپلود شده است، آماده باشید که برای مدت طولانی صبر کنید.



    لطفاً توجه داشته باشید که می‌توانید با استفاده از برنامه رایانه‌ای به همین نام از ABBYY، که می‌توانید از وب‌سایت رسمی توسعه‌دهنده نیز در رایانه خود دانلود کنید، زمان پردازش تصویر را به میزان قابل توجهی افزایش دهید.


  10. هنگامی که تبدیل کامل شد، به سادگی روی فایل کلیک کنید، و بلافاصله دانلود آن در رایانه شما شروع می شود.



  11. شناخت کامل شده و کاملا درست انجام می شود که خبر خوبی است.




به صفحه خدمات FineReader Online بروید https://finereaderonline.com/ru-ru/

OCR آنلاین



سرویس آنلاین بعدی متخصص در تشخیص متن از روی تصاویر.

  1. به صفحه خدمات آنلاین OCR بروید و روی دکمه کلیک کنید "فایل را انتخاب کنید". Windows Explorer روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید تصویری را که با آن بیشتر کار می کنید پیدا کرده و انتخاب کنید.



  2. پس از انتخاب یک تصویر، باید یک زبان را انتخاب کنید. برخلاف سرویس توضیح داده شده در مقاله بالا، در اینجا شما فرصتی برای انتخاب چندین زبان به طور همزمان برای متن قرار داده شده در تصویر ندارید. با این حال، به اعتبار آن، فهرست زبان های موجود بسیار گسترده است.



  3. به طور پیش فرض، این سرویس تصویر را به فرمت Microsoft Word تبدیل می کند. در صورت لزوم، این قالب را می توان به هر یک از موارد پیشنهادی تغییر داد.



  4. وقتی همه چیز برای تبدیل آماده شد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که رویه را با انتخاب دکمه شروع کنید "تبدیل".



  5. این سرویس فرآیند شناسایی را آغاز می کند که به معنای واقعی کلمه چند ثانیه طول کشید (که نمی توان در مورد سرویس ABBYY گفت). متن شناسایی شده در ستون زیر نمایش داده می‌شود، و اکنون می‌توانید با خیال راحت آن را برای کارهای بیشتر در یک سند Microsoft Word کپی و جای‌گذاری کنید.



  6. در صورت لزوم، می توانید بلافاصله یک فایل Word را با متن دانلود کنید - فقط روی دکمه کلیک کنید "دانلود فایل خروجی".




به صفحه خدمات آنلاین OCR آنلاین https://www.onlineocr.net/ بروید
 

تبدیل



آخرین سرویس آنلاین متخصص در تبدیل فایل ها به فرمت های مختلف، که علاوه بر این دارای قابلیت تشخیص متن از تصاویر است.

  1. با استفاده از این لینک به صفحه خدمات آنلاین Convertio بروید و روی دکمه کلیک کنید "تشخیص متن".



  2. بدون ثبت نام، سرویس آنلاین به شما امکان می دهد تا حداکثر 10 صفحه را بشناسید. اگر نیاز به دریافت متن از تصاویر بیشتری دارید، ابتدا باید ثبت نام کرده و در وب سایت سرویس مجوز دهید. برای آپلود تصویر، روی دکمه کلیک کنید "از کامپیوتر"، پس از آن Windows Explorer روی صفحه ظاهر می شود که در آن باید یک یا چند عکس را برای شناسایی انتخاب کنید.



  3. مرحله دوم انتخاب یک یا چند زبان است. در مورد ما، فقط روسی است، بنابراین ما هیچ تغییری نخواهیم کرد.



  4. مجدداً، مانند دو سرویس قبلی، به طور پیش فرض این سرویس تصاویر را به فرمت DOCX تبدیل می کند، که واقعاً به آن نیاز داریم. با این حال، در صورت لزوم، می توانید یک فایل هدف متفاوت را انتخاب کنید.



  5. کپچا را وارد کنید تا ثابت کنید ربات نیستید.



  6. فرآیند تشخیص متن را با کلیک بر روی دکمه در پایین شروع کنید "تبدیل".



  7. تقریباً بلافاصله یک وضعیت در کنار پرونده ما ظاهر شد "تکمیل شد"، نشان می دهد که شناسایی کامل شده است. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که فایل به دست آمده را با کلیک بر روی دکمه سمت راست در رایانه خود دانلود کنید "دانلود".



  8. و در نهایت، به نتیجه نگاه کنید. این سرویس به طور کامل متن را بدون انجام یک خطا تشخیص داد.




به صفحه خدمات آنلاین Convertio بروید https://convertio.co/ru/jpg-doc/ در باقیمانده خشک

هنگام انتخاب بین سه سرویس پیشنهادی، به نظر نویسنده، بهترین راه حل، سرویس آنلاین Convertio است که نه تنها بهترین سرعت تشخیص را نشان می دهد، بلکه دارای مجموعه گسترده ای از قابلیت ها است که کاملاً رایگان ارائه می شود. به طور کلی، هر یک از سرویس های پیشنهادی تشخیص را به خوبی انجام دادند، بنابراین در یک لحظه مهم، هر یک از آنها قطعاً می توانند به شما کمک کنند.
05 دسامبر 2017 4
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 11:24
    وای، این مقاله کاملاً عالی است، من مدت زیادی است که به دنبال چنین چیزی هستم. من از آن استفاده خواهم کرد. متشکرم.
  2. آهلو
    آهلو
    6 دسامبر 2023 15:25
    خدمات آنلاین خوب برای ترجمه از تصاویر! آنها همه چیز را به وضوح ترجمه می کنند
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 16:23
    من اغلب از مترجم عکس گوگل به صورت آنلاین استفاده می کنم، این مترجم به سرعت کمک زیادی می کند و همه چیز را به وضوح درک می کند.
  4. استیسون
    استیسون
    6 دسامبر 2023 21:58
    برنامه های مناسب برای ترجمه متن در اینجا نشان داده شده است