FreePrograms.me

چگونه می توان پس زمینه یک سند Microsoft Office Word را هنگام کپی کردن متن حذف کرد؟

Как убрать фон в документе Microsoft Office Word при копировании текста?

مسائل مربوط به ویرایشگر متن بسته قبلاً بارها در وب سایت ما مورد بحث قرار گرفته است دفتر مایکروسافت. اما با این وجود، هنوز سوالات زیادی در مورد این ویرایشگر متن وجود دارد. امروز به یکی از این سوالات می پردازیم. این شامل موارد زیر است: چگونه می توان پس زمینه یک سند Microsoft Office Word را هنگام کپی برداری حذف کرد؟ مطمئنا بسیاری از ما با این مشکل مواجه شده ایم. شرایطی وجود دارد که متن کپی شده، به عنوان مثال، از برخی سایت ها، پس زمینه رنگی غیر ضروری در سند دارد.

روش های مختلفی برای حل این مشکل وجود دارد. اغلب کاربران به استفاده از یک سند متنی استاندارد متوسل می شوند. در این حالت باید متنی را که پس‌زمینه رنگی دارد به یک سند متنی منتقل کنید و سپس آن را کپی کرده و دوباره به سند Microsoft Office Word منتقل کنید. در بیشتر موارد، این روش به حل مشکل پس زمینه کمک می کند.

همچنین می توانید پس زمینه متن را با استفاده از ابزارهای ویرایشگر Microsoft Office Word حذف کنید. برای انجام این کار، باید یک قطعه متن را با پس زمینه رنگی انتخاب کنید و در "اصلی"روی مورد کلیک کنید"رنگ هایلایت متن". در اینجا باید روی مورد کلیک کنید "بدون رنگ".
Как убрать фон в документе Microsoft Office Word при копировании текста?


گاهی اوقات می توانید پس زمینه متن را با استفاده از سبک های Microsoft Office Word حذف کنید. در این حالت، باید دوباره قطعه متن مورد نیاز را انتخاب کنید و سپس در "اصلی"یافتن بخش"سبک ها". در اینجا شما باید یک سبک معمولی را انتخاب کنید. اغلب پس از این، نه تنها اندازه و نوع فونت تغییر می کند، بلکه پس زمینه متن نیز ناپدید می شود.


آخرین روشی که امروز به آن نگاه خواهیم کرد نیز در برگه " استسبک ها". در این مورد نیز لازم است قسمت لازم از متن را انتخاب کنید، اما باید مورد را انتخاب کنید "همه چیز را ضبط کنید".
اگر می خواهید پس زمینه را از متن حذف کنید در یک سند Microsoft Office Word، سپس دستورالعمل های ارائه شده در این مقاله به شما در این امر کمک می کند.
01 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 12:15
    لعنتی، من رنگ را نه شفاف، بلکه روی سفید قرار دادم. چه احمقی!