FreePrograms.me

نحوه حل پیام "برای راه اندازی Adobe Flash Player کلیک راست کنید".

Способы устранения сообщения  «Нажмите правой кнопкой мыши, чтобы запустить Adobe Flash Player»

معمولاً کاربران مرورگر وب Google Chrome با پیام «برای راه‌اندازی Adobe Flash Player راست کلیک کنید» مواجه می‌شوند. امروز ما به موثرترین روش هایی که می توانند به حل این مشکل کمک کنند نگاه خواهیم کرد.

احتمالاً می دانید که افزونه Adobe Flash Player قبلاً در مرورگر Google Chrome تعبیه شده است. بر این اساس، اگر با خطای «راست کلیک برای راه اندازی Adobe Flash Player» مواجه شدید، باید شک کنید که مرورگر اینترنت شما به درستی کار نمی کند.

روش 1: فلش پلیر را مجددا راه اندازی کنید



ابتدا سعی کنید فلش پلیر را دوباره روشن و خاموش کنید.

  1. بر روی دکمه منو کلیک کنید و به بخش بروید "تنظیمات".

    Способы устранения сообщения  «Нажмите правой кнопкой мыши, чтобы запустить Adobe Flash Player»


  2. در انتهای صفحه بر روی دکمه کلیک کنید "اضافی".



  3. در بلوک «حقوق و امنیت» روی دکمه کلیک کنید "تنظیمات محتوا".



  4. آیتم قابل دسترسی "فلاش".



  5. فلش پلیر را غیرفعال کنید و سپس مرورگر خود را ببندید. Chrome را راه اندازی کنید، به همان منو بروید و دوباره Flash Player را روشن کنید.




روش 2: بازنشانی به تنظیمات کارخانه



اگر روش اول نتیجه ای نداشت، باید مرورگر اینترنت خود را ریست کنید.

  1. برای این کار روی دکمه منوی مرورگر اینترنت در گوشه بالا سمت راست کلیک کنید و سپس به قسمت بروید "تنظیمات".



  2. به انتهای صفحه بروید، روی آن کلیک کنید "اضافی".



  3. در انتهای صفحه روی دختر کوچولو کلیک کنید "بازنشانی".



  4. تنظیم مجدد را تایید کنید.




در لحظه بعد، مرورگر به طور خودکار راه اندازی مجدد می شود. تمام تنظیماتی که قبلا انجام داده اید پاک می شوند، به این معنی که احتمالاً افزونه Flash Player به طور معمول کار می کند.

روش 3: کروم را دوباره نصب کنید



یک روش رادیکال تر، اما اغلب موثرتر برای حل مشکل، نصب مجدد مرورگر وب است. ویژگی روش نصب مجدد ما این است که ما یک حذف جامع مرورگر وب را انجام می دهیم که به طور قابل توجهی شانس حل مشکل را افزایش می دهد.

  1. برای تکمیل کارمان به یک برنامه نیاز داریم Revo Uninstaller. پس از نصب این برنامه بر روی کامپیوتر، آن را اجرا کنید.

  2. هنگامی که برنامه راه اندازی می شود، لیستی از برنامه های نصب شده روی صفحه ظاهر می شود. مرورگر اینترنت خود را در آن پیدا کنید، با یک کلیک آن را انتخاب کنید و سپس روی دکمه بالای پنجره کلیک کنید «آموزش».



  3. پنجره ای روی صفحه ظاهر می شود که مراحل حذف نصب مرورگر را نشان می دهد. برای شروع، Revo Uninstaller یک نقطه بازیابی ایجاد می کند به طوری که اگر حذف مرورگر باعث می شود رایانه شما به درستی کار نکند، می توانید هر زمان که خواستید به عقب برگردید.



  4. پس از این، برنامه حذف کننده داخلی گوگل کروم را راه اندازی می کند. از آن برای حذف مرورگر استفاده کنید.

  5. با بازگشت به Revo Uninstaller، باید حالت اسکن را انتخاب کنید. البته برای اینکه اسکن تا حد امکان با کیفیت باشد، باید مورد را انتخاب کنید "پیشرفته".



  6. این برنامه شروع به جستجوی فایل‌های باقی‌مانده در رایانه شما مرتبط با Chrome می‌کند. پس از اتمام جستجو، کلیدهای شناسایی شده در رجیستری روی صفحه نمایش داده می شوند. لطفاً توجه داشته باشید که فقط کلیدهایی را باید حذف کنید که توسط برنامه به صورت پررنگ مشخص شده اند. در مرحله بعد به تمیز کردن فایل ها و پوشه ها خواهید رفت، اما در اینجا همه چیز از قبل ساده است - می توانید تمام داده های شناسایی شده را بدون استثنا حذف کنید.

  7. هنگامی که حذف مرورگر با استفاده از برنامه به پایان رسید، سیستم را مجددا راه اندازی کنید تا رایانه به طور کامل تمام تغییرات را بپذیرد.

  8. می توانید به نصب جدید مرورگر Google Chrome ادامه دهید. برای انجام این کار، پیوند داده شده در انتهای مقاله را به وب سایت رسمی دنبال کنید و آخرین توزیع را در رایانه خود دانلود کنید. در نهایت، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر را روی رایانه خود نصب کنید.


روش 4: بازیابی سیستم



اگر قبلاً خطای «راست کلیک برای راه‌اندازی Adobe Flash Player» را ندیده‌اید، باید شانس خود را با انجام بازیابی سیستم تا جایی که هیچ مشکلی در رایانه شما از جمله کروم وجود نداشت، امتحان کنید.

  1. باز کردن "صفحه کنترل" و وارد بخش شوید "بهبود".



  2. در پنجره بعدی منو را باز کنید "اجرای بازیابی سیستم".



  3. نقاط بازگشتی موجود روی صفحه نمایش داده می شود. اگر در بین آنها مورد مناسبی وجود دارد که مطابق با تاریخی است که پیام "کلیک راست برای راه اندازی Adobe Flash Player" را ندیدید، آن را انتخاب کنید و سپس فرآیند بازیابی را شروع کنید.


لطفاً توجه ویژه داشته باشید که فرآیند بازیابی رایانه را کاملاً به نقطه ای که انتخاب کرده اید باز می گرداند. این عملکرد فقط بر روی فایل های کاربر، یعنی فیلم ها، موسیقی و اسناد تأثیر نمی گذارد.
اینها روش های اصلی هستند که می توانند به حل مشکل با پیام "برای راه اندازی Adobe Flash Player کلیک راست کنید". امیدواریم این مقاله به شما کمک کرده باشد که مرورگر خود را به حالت عادی بازگردانید. اگر تجربه خود را در عیب یابی مشکل دارید که در این مقاله توضیح داده نشده است، آن را در نظرات به اشتراک بگذارید.

گوگل کروم را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی https://www.google.ru/chrome/browser/desktop/index.html دانلود کنید
03 آگوست 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ساکن
    19 نوامبر 2023 23:01
    این مقاله به من کمک کرد Adobe Flash Player را در کمترین زمان درک کنم.
    با تشکر از نویسندگان و سازندگان چنین سایت مفیدی. من آن را در خدمت.
  2. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:30
    حذف این پیام آسان بود! با تشکر از مقاله واضح
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 18:55
    متأسفانه Adobe Flash Player دیگر کار نمی کند.