FreePrograms.me

راه های انتقال مخاطبین از آیفون به گوشی اندروید

Способы переноса контактов с Айфона на телефон Android

حدس زدن اینکه در مورد چه سیستم عامل موبایلی صحبت می کنیم سخت نیست. البته اینها IOS، Android و Windows Phone هستند. می توان برای مدت طولانی در مورد محبوبیت این سیستم عامل ها بحث کرد، اما هنوز IOS و Android از ویندوزفون محبوب تر هستند. بسیاری از کاربران به طور مداوم بین این دو سیستم عامل تغییر می کنند. و بنابراین، بسیاری از مردم یک سوال منطقی دارند: نحوه انتقال مخاطبین از یک آیفون به یک تلفن اندرویدی. روش های مختلفی برای انتقال مخاطبین از گوشی IOS به گوشی اندرویدی وجود دارد. بیایید با روش شروع کنیم که ابزار اصلی آن است جیمیل. برای انجام این کار، باید این ایمیل را روی آیفون خود نصب کنید و اگر قبلا آن را دارید، باید تنظیمات لازم را بررسی کنید. همگام سازی مخاطبین باید در تنظیمات ایمیل شما فعال باشد. پس از بررسی همه این موارد، باید همگام سازی مخاطبین را در iCloud غیرفعال کنید و همه این کارها باید بدون حذف دفترچه تلفن روی دستگاه انجام شود.

در مرحله بعد، در تنظیمات حساب استاندارد، باید Gmail را به عنوان یک حساب استاندارد تنظیم کنید. اکنون تمام مخاطبین شما با جیمیل همگام سازی می شوند.

می توانید مخاطبین را با استفاده از iCloud و مرورگر سافاری. شما باید با استفاده از این مرورگر به سایت دسترسی داشته باشید. iCloud.com و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. سپس جستجو کنید و به بخش "اطلاعات تماس". تمام مخاطبین موجود در دفترچه تلفن خود را انتخاب کنید. پس از آن، به دنبال نماد تنظیمات در گوشه پایین سمت چپ بگردید و روی آن کلیک کنید. در اینجا باید گزینه صادرات فایل ها در فرمت کارت مجازی را انتخاب کنید. در مرحله بعد، فقط باید این فایل را در حافظه گوشی اندروید خود کپی کنید و این دستگاه برای وارد کردن مخاطبین است.

روش دیگری مشابه روش دوم وجود دارد. در این صورت به برنامه My Contacts Backup نیاز دارید که می توانید آن را از اپ استور دانلود کنید. پس از دانلود برنامه، باید وارد آن شوید و روی دکمه کلیک کنید پشتیبان گیری. در مرحله بعد، برنامه یک فایل کارت مجازی تولید می کند و شما فقط باید آن را به گوشی اندرویدی خود ارسال کنید. سپس دوباره مخاطبین را در خود دستگاه وارد کنید. روش های مختلفی برای انتقال مخاطبین از آیفون به گوشی اندرویدی وجود دارد. هر موردی که برای شما مناسب است را انتخاب کنید و مخاطبین را انتقال دهید.
11 ژانویه 2016 0
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید