FreePrograms.me

مخاطبین را از گوشی نوکیا به آیفون منتقل کنید

Переносим контакты с телефона Nokia на iPhone

چگونه می توانم مخاطبین را انتقال دهم؟ راه های مختلفی برای این کار وجود دارد. شما می توانید به صورت دستی هر مخاطب را بازنویسی کنید، اما این سریع ترین کار نیست. و اگر مخاطبین زیادی نیز دارید، زمان زیادی را صرف کپی کردن مخاطبین از یک گوشی به تلفن دیگر خواهید کرد. امروز به شما خواهیم گفت که چگونه مخاطبین را از گوشی نوکیا به آیفون منتقل کنید. ابتدا باید یک برنامه مخصوص گوشی نوکیا را روی کامپیوتر خود نصب کنید. این برنامه Nokia Pcsuite نام دارد. اگر آن را ندارید، به سادگی این برنامه را از لینکی که در انتهای این مقاله خواهید یافت دانلود کنید.

بنابراین، اول از همه، باید مخاطبین را از تلفن نوکیا به رایانه خود کپی کنید. و برنامه Nokia Pcsuite در این امر به ما کمک خواهد کرد. ابتدا گوشی را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید. در این مرحله حالت اتصال PC Suite را در گوشی انتخاب کرده و دکمه " را فشار دهید.خوب"در تلفن.
Переносим контакты с телефона Nokia на iPhone


سپس برنامه PC Suite را باز کنید. در آن، مورد را انتخاب کنید "پشتیبان گیری". در واقع، این روش بسیار ساده است. تنها چیزی که در این فرآیند وجود دارد این است که به یاد داشته باشید که کادر را علامت بزنید."اطلاعات تماس". همچنین باید محل پوشه مخاطبین را در رایانه خود انتخاب کنید.


ما یک نسخه پشتیبان از مخاطبین از تلفن Nokia شما ایجاد کرده ایم. حالا بیایید به مراحل بعدی برویم. برنامه PC Suite را دوباره باز کنید. در این صورت گوشی شما باید دوباره در همان حالت به کامپیوتر متصل شود. انتخاب بخش "همگام سازیسپس روی مورد کلیک کنیدتنظیماتپنجره ای باز می شود که در آن باید تمام کادرها را علامت بزنید.

در همان پنجره، به "تب" برویدچشم انداز اکسپرس"و مورد را انتخاب کنید"کتاب آدرس پیش فرض ویندوز را همگام سازی کنیداین به وضوح در تصویر زیر نشان داده شده است.


ما اقدامات خود را با کلیک بر روی دکمه مناسب تأیید می کنیم و فرآیند همگام سازی را شروع می کنیم. برای انجام این کار، روی مورد کلیک کنید "اکنون همگام سازی کنیدسپس باید Outlook Express را باز کنید و در آنجا مخاطبین خود را خواهید دید.

موضوع کوچک باقی می ماند. اکنون باید مخاطبین را به آیفون منتقل کنید. برای این کار به iTunes و البته مخاطبین انتقال یافته به Outlook Express نیاز داریم. در این مرحله، باید یک سیم کارت فعال در آیفون خود قرار دهید. آیفون شما نیز باید از طریق iTunes فعال شود. خوب، شما باید یک حساب کاربری در خود برنامه داشته باشید.

آیفون را از طریق کابل USB به کامپیوتر متصل کرده و iTunes را اجرا کنید. بعد، به "برگه" برویدمرور"و روی بخش کلیک کنید"دستگاههاآیفون خود را در اینجا انتخاب کنید. همه چیز به این شکل است.


بعد به سنگ تراشی می رویم "اطلاعات". در اینجا ما کادر را علامت می زنیم"مخاطبین را با دفترچه آدرس ویندوز همگام سازی کنید". و در اینجا ما انتخاب می کنیم "همه ی مخاطبیناسکرین شات این را با جزئیات بیشتری نشان می دهد.


در مرحله بعد، روی دکمه "اعمال" و سپس روی دکمه "همگام سازی" کلیک کنید. فرآیند همگام سازی شروع شده است و فقط باید منتظر بمانید تا کامل شود. می توانید مخاطبین را از گوشی نوکیا به آیفون انتقال دهید. انجام این کار آسان است، اما این فرآیند می تواند زمان زیادی را از شما بگیرد.

Nokia Pcsuite را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://nokia-pc-suite.ru/download/ دانلود کنید
22 مه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:48
    با تشکر از شما، من مخاطبین قدیمی دوستان بسیار قدیمی را از نوکیا به آیفون خود منتقل کردم