FreePrograms.me

یک راه آسان برای بارگیری فیلم ها از VKontakte به رایانه شما

Простой способ скачать видео из ВКонтакте на компьютер

VKontakte سرویسی است که نه تنها به دلیل عملکرد شبکه اجتماعی، بلکه به عنوان یکی از گسترده ترین کتابخانه های ویدیویی مشهور شده است. البته کاربران این سرویس ممکن است در هر زمانی نیاز داشته باشند فایلی را که دوست دارند در رایانه خود دانلود کنند.

امروزه ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد فیلم ها را از VKontakte به رایانه خود بارگیری کنید. ما به نظر نویسنده یکی از مؤثرترین و ساده ترین روش ها را در نظر خواهیم گرفت که به شما امکان می دهد دقیقاً در لحظه ای که به آن نیاز دارید به سرعت با کار کنار بیایید.

در وظیفه خود ما به افزونه محبوب VkOpt می پردازیم که چندین مزیت جدی دارد:

  • این یک افزونه چند منظوره است که برای کار به طور خاص با سرویس VKontakte طراحی شده است.

  • توسعه‌دهندگان به‌طور مرتب به‌روزرسانی‌هایی را برای افزونه منتشر می‌کنند، ویژگی‌های جدید را اضافه می‌کنند و ویژگی‌های فعلی را بهبود می‌بخشند.

  • این افزونه به شما این امکان را می دهد که به راحتی و به سرعت هر ویدیویی را که دوست دارید از VK در رایانه خود بارگیری کنید.

  • این راه حل کاملاً رایگان توزیع می شود.

  • این افزونه توسط اکثر مرورگرهای مدرن پشتیبانی می شود.

دانلود فیلم از VKontakte



  1. اول از همه، باید افزونه VkOpt را نصب کنید. لطفاً توجه داشته باشید که افزونه باید منحصراً از وب سایت رسمی توسعه دهنده بارگیری شود، زیرا تعداد زیادی جعلی در اینترنت وجود دارد که می تواند به امنیت شما آسیب جدی وارد کند. لینک دانلود افزونه را در انتهای مقاله خواهید دید.

    Простой способ скачать видео из ВКонтакте на компьютер


  2. پس از اتمام نصب افزونه، باید مرورگر خود را مجددا راه اندازی کنید تا تغییرات اعمال شوند.

  3. این فرآیند نصب را تکمیل می کند، به این معنی که می توانید مستقیماً به استفاده از افزونه ادامه دهید. برای انجام این کار، به وب سایت VKontakte بروید و ویدیویی را که می خواهید بارگیری کنید باز کنید.



  4. در سمت راست ویدیو یک نوار ابزار کوچک وجود دارد که روی آن نمادی با فلش رو به پایین پیدا خواهید کرد - این دکمه دانلود است.



  5. هنگامی که ماوس خود را روی این دکمه قرار می دهید، یک منوی اضافی باز می شود که در آن باید کیفیت فیلم دانلود شده را انتخاب کنید، به عنوان مثال می خواهیم ویدیو را با کیفیت HD دانلود کنیم، یعنی 720 را انتخاب می کنیم.



  6. مرورگر بلافاصله شروع به دانلود ویدیو می کند. به طور پیش فرض، ویدیو در پوشه مشخص شده در تنظیمات مرورگر بارگیری می شود (اگر آن را تغییر نداده اید، پس این پوشه استاندارد "Downloads" است).
همانطور که می بینید، روش نشان داده شده به شما امکان می دهد تا به سرعت و مهمتر از همه، به طور موثر هر فیلمی را از سرویس VKontakte بارگیری کنید. اگر راه حل های دیگری را می شناسید که برای این منظور مناسب هستند و با طراحی جدید VK کار می کنند، لطفاً در نظرات در مورد آنها به ما بگویید.

VkOpt را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه برنامه را از وب سایت رسمی http://vkopt.net/download/ دانلود کنید
20 آوریل 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 16:56
    دانلود با موفقیت انجام شد! بابت مقاله از شما متشکرم! 
  2. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 15:28
    عالی، روش واقعا موثر است، همه چیز درست شد!
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:41
    و واقعاً راه آسانی بود، همه چیز برای من درست شد، متشکرم