FreePrograms.me

نصب و استفاده از پسوند VkOpt در مرورگر Yandex

Установка и использование расширения VkOpt в Яндекс.Браузере

VkOpt مفیدترین افزونه برای کاربران شبکه اجتماعی VK است که این سرویس اجتماعی را با بسته بزرگی از قابلیت های مختلف ارائه می دهد. امروز با جزئیات بیشتر به این راه حل واقعا جالب خواهیم پرداخت.

نصب VkOpt در مرورگر Yandex



استفاده از افزونه البته با نصب آن در مرورگر آغاز می شود.

لطفاً توجه داشته باشید که باید افزونه را منحصراً از وب سایت رسمی توسعه دهنده به مرورگر خود دانلود کنید. واقعیت این است که به دلیل محبوبیت این راه حل، کلون های زیادی در اینترنت ظاهر شده اند که می توانند تهدیدی جدی برای امنیت رایانه شما باشند.

  1. پیوند انتهای مقاله را به وب سایت رسمی توسعه دهنده VkOpt دنبال کنید. روی دکمه کنار نماد مرورگر گوگل کروم کلیک کنید "نصب".

    Установка и использование расширения VkOpt в Яндекс.Браузере


  2. در مرحله بعد باید نصب افزونه را تأیید کنید.




هنگامی که نصب با موفقیت انجام شد، یک پنجره کوچک در گوشه سمت راست بالا ظاهر می شود که شما را در این مورد مطلع می کند.



با استفاده از VkOpt



قبلاً از نام افزونه مشخص می شود که کار آن به سرویس اجتماعی VKontakte گسترش می یابد ، بنابراین این سایتی است که باید به آن برویم. در زیر به استفاده از ویژگی های کلیدی این افزونه خواهیم پرداخت.

دانلود موزیک



شاید مطلوب ترین فرصت برای هر کاربر شبکه اجتماعی VKontakte باشد. چه خوب این است که دانلود موسیقی حتی با رابط شبکه اجتماعی جدید کار می کند، بنابراین برای دانلود مشکلی نخواهید داشت.

  1. پرش به بخش "موسیقی". اگر ماوس خود را روی آهنگ مورد نظر خود ببرید، یک منوی اضافی در سمت راست آن باز می شود که حاوی نماد دانلود است.



  2. با کلیک بر روی این نماد، مرورگر Yandex بلافاصله دانلود آهنگ انتخاب شده را آغاز می کند.


در حال دانلود ویدیوها



بارگیری فیلم ها از VK تقریباً از همان اصل پیروی می کند. شما به سادگی ویدیوی مورد نظر خود را باز کرده و روی نماد دانلود در سمت راست آن کلیک کنید.



پیمایش عکس ها با چرخ ماوس



با باز کردن یک آلبوم عکس با اندازه چشمگیر، می توانید با راحتی بسیار بیشتری بین آنها حرکت کنید اگر فقط از چرخ ماوس استفاده کنید.

  1. به طور پیش فرض، این ویژگی غیرفعال است، اما می توانید هر زمان که بخواهید آن را فعال کنید. برای انجام این کار، روی آواتار خود در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید و در منوی اضافی که ظاهر می شود، مورد را باز کنید. "VkOpt".



  2. پنجره تنظیمات VkOpt روی صفحه باز می شود که در آن باید کادر کنار مورد را علامت بزنید "پیمایش عکس ها با چرخ ماوس" (اولین مورد در لیست). پنجره تنظیمات را ببندید.




از این به بعد، فقط باید کمی چرخ ماوس را اسکرول کنید تا کلیک کنید، پس از آن عکس به عکس دیگری تغییر خواهد کرد. این ویژگی فوق العاده راحت است.

سایر ویژگی های جالب VkOpt:



  • مسدود کردن تبلیغات؛

  • نمایش اطلاعات در مورد اندازه صدا و میزان بیت.

  • حذف خودکار شخصیت ها از نام های صوتی.

  • غیرفعال کردن عملکرد گرد کردن؛

  • بازیابی آرم معمول VKontakte؛

  • برجسته کردن گروه های مشترک با رنگ.

  • رنگ پس زمینه خود را برای پیام های خوانده نشده و موارد دیگر تنظیم کنید.
امیدواریم بتوانیم مفید بودن افزونه VkOpt را به شما ثابت کنیم که قابلیت های VKontakte را در اختیار کاربران قرار می دهد که از توسعه دهندگان شبکه اجتماعی قابل دریافت نیستند. این راه حل، مثل همیشه، کاملاً رایگان توزیع می شود، اما توسعه دهندگان از کمک مالی شما (حتی به مبلغ پنج روبل) از طریق کیف پول Webmoney اهمیتی نمی دهند. 

VkOpt را به صورت رایگان دانلود کنید


آخرین نسخه افزونه را از وب سایت رسمی http://vkopt.net دانلود کنید
28 مه 2017 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. آهلو
    آهلو
    3 دسامبر 2023 10:47
    همه چیز اولین بار کار کرد، متشکرم! 
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:30
    VK opt یک افزونه عالی برای مرورگر Yandex است که از این سایت قابل دانلود است