FreePrograms.me

هک وای فای با استفاده از CommView و Aircrack-ng

Взлом Wi-Fi с помощью CommView и Aircrack-ng
هک کردن شبکه های بی سیم این روزها یک چیز نسبتاً رایج است. هر چند وقت یک‌بار افراد سعی می‌کنند رمز عبور نقاط دسترسی اینترنت را بر اساس باورهای مختلف دور بزنند، و که کاملاً منصفانه است، این باورها همیشه ذاتا بد نیستند. فرض کنید شما یا دوستتان رمز ورود وای فای خانگی خود را فراموش کرده اید و همان کاغذی که رمز عبور آن نوشته شده را ندارید. در این مورد، تنها چیزی که باقی می ماند این است که یا با ارائه دهنده اینترنت خود تماس بگیرید، یا به جایی که اینترنت است بروید و در آنجا به دنبال پاسخ بگردید.

امروز در مورد یک برنامه مفید به نام CommView صحبت خواهیم کرد و خواهیم فهمید که چگونه می توانید از آن برای هک رمز عبور وای فای خود استفاده کنید. اقدامات گام به گام

دو برنامه را دانلود و نصب کنید: CommView http://www.softportal.com/getsoft-2186-commview-2.html و Aircrack-ng https://aircrack-ng.ru.uptodown.com/windo​​ws.

CommView را راه اندازی کنید. هنگامی که آن را برای اولین بار راه اندازی می کنید، برنامه به روز رسانی درایورهای لازم برای عملکرد فعلی را پیشنهاد می کند. با این موافقت کنید و منتظر بمانید تا فرآیند به روز رسانی کامل شود. پس از این کار، کامپیوتر خود را مجددا راه اندازی کنید.

بنابراین، کامپیوتر دوباره راه اندازی شده است. به CommView برگردید و تب را انتخاب کنید مقررات، که در آن کادرهای کناری را علامت بزنید Захват, تاریخ بسته ها. در اینجا نیازی به لمس چیز دیگری نیست.

به بخش بروید اصلی در تنظیمات برنامه و همه چیز را همانطور که در تصویر نشان داده شده است علامت بزنید.

Взлом Wi-Fi с помощью CommView и Aircrack-ng


بخش را باز کنید استفاده از حافظه و در مزارع حداکثر تعداد بسته ها در بافر и حداکثر تعداد خطوط در اتصالات IP فعلی مقادیر زیر را تنظیم کنید:



حالا برو به فایل های لاگ.یک علامت تیک کنار ذخیره خودکار تنظیم پارامترهای ردیابی:
  • حداکثر اندازه فهرست - 200
  • میانگین اندازه فایل لاگ - 5

روی دکمه کلیک کنید Захват در پنجره اصلی CommView در طول اسکن، خطوطی را خواهید دید که به سمت راست پنجره برنامه اضافه می شوند - اینها نزدیکترین نقاط دسترسی Wi-Fi در حال حاضر موجود هستند. منتظر بمانید تا برنامه فرآیند را تمام کند.

در مرحله بعد، کلید ترکیبی را روی صفحه کلید خود نگه دارید دکمه های Ctrl + L و فایل های گزارش حاصل را در پسوند ذخیره کنید .کلاه لبه دار. برای کار با یکی دیگر از برنامه های Aircrack که نصب کرده اید به این افزونه نیاز دارید.



Aircrack را باز کنید و در تنظیمات برنامه مسیر فایل های دارای بسته (فایل های گزارش تبدیل شده)، اندازه کلید و روش رمزگذاری - WEP را تنظیم کنید، سپس بر روی راه اندازی.



اگر کلید صحیح پیدا شود، پنجره ای را خواهید دید که در آن همان کلید در رمزگذاری ASCII ارائه می شود.



به برنامه CommView برگردید، جایی که در تنظیمات کد دریافتی را به شکل شانزدهم وارد کنید.

اگر همه چیز به درستی انجام شود، به رمز عبور صحیح شبکه وای فای مورد نظر دسترسی خواهید داشت https://aircrack-ng.ru.uptodown.com/windows
05 فوریه 2017 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. ماکسیم
    ماکسیم
    25 ژانویه 2018 21:59
    ببخشید اگر برنامه دسترسی به فایل های گزارش خروجی را فراهم نمی کند چه اقداماتی باید انجام دهم؟ شما فقط می توانید وارد کنید و تمام
  2. آهلو
    آهلو
    4 دسامبر 2023 21:33
    می توانید وای فای را هک کنید! متشکرم! 
  3. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 20:52
    من نتوانستم هک کنم برنامه وای فای کار نمی کند