FreePrograms.me

اسکن شبکه های Wi-Fi با InSSIDer

Сканирование сетей Wi-Fi с программой InSSIDer

بي سيم اتصال به اینترنت وای فای بسیار راحت تر از اینترنت سیمی معمولی. و احتمالا یکی از مزیت های اصلی این است که با استفاده از Wi-Fi، چندین دستگاه می توانند به طور همزمان به اینترنت دسترسی داشته باشند. همچنین استفاده از وای فای باعث صرفه جویی قابل توجهی در فضا می شود. امروز در مورد برنامه ای صحبت خواهیم کرد که هدف اصلی آن تشخیص شبکه های Wi-Fi است. بنابراین، این برنامه InSSIDer نام دارد. هدف اصلی این برنامه اسکن شبکه های وای فای است. با استفاده از این برنامه می توانید اطلاعات مفید زیادی در مورد وای فای پیدا کنید. در نهایت، شما قادر خواهید بود بهترین کانال را برای اتصال Wi-Fi خود انتخاب کنید.

برنامه InSSIDer اطلاعات مفید زیادی در مورد شبکه وای فای در اختیار کاربر قرار می دهد. به عنوان مثال، با برنامه InSSIDer می توانید از قدرت سیگنال یک کانال مطلع شوید. این برنامه همچنین اطلاعاتی در مورد آدرس MAC روتر و سازنده آن ارائه می دهد. نام عمومی شبکه Wi-Fi، سرعت شبکه، نوع آن و بسیاری موارد دیگر را می توان با استفاده از این برنامه پیدا کرد.

علاوه بر این، با استفاده از برنامه InSSIDer، می توانید شبکه های موجود را مشاهده کرده و سپس آنها را مرتب کنید. این برنامه دارای جدولی است که حاوی اطلاعات مربوط به هر نقطه دسترسی است. در واقع برنامه InSSIDer امکانات زیادی دارد. اما احتمالاً مهمترین چیز در این برنامه امکان تعیین ازدحام یک شبکه وای فای و با استفاده از این اطلاعات انتخاب رایگان ترین کانال به منظور افزایش کیفیت اتصال به اینترنت است.

InSSIder را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://www.softportal.com/getsoft-19027-inssider-3.html دانلود کنید
12 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:17
    این برنامه فقط برای من است. سیگنال وای فای من ناپایدار است، باید آن را نظارت کنم.