FreePrograms.me

رولت چت - برنامه ای برای ارتباطات آنلاین

Чат Рулетка - приложение для общения в сети
برای اکثر کاربران، شروع یک مکالمه یا صحبت با یک غریبه کاملاً در پارک اصلاً آسان نیست، و برداشتن اولین قدم برای آشنایی دشوارتر است. جنس ماده از برداشتن اولین قدم می ترسد تا خیلی آزاردهنده نباشد و جنس مذکر به سادگی نگران طرد شدن احتمالی است. بسیار دشوار است که بفهمید آیا یک رهگذر تمایل به صحبت با شما دارد یا خیر. به همین دلیل، درد و رنج اغلب در زنان و مردان رخ می دهد. رولت چت این مشکل ناخوشایند را کاملاً از بین می برد.

این سرویس آنلاین در مقایسه با سایر سرویس ها و چت های مشابه قانع کننده ترین به نظر می رسد. این چت توانایی های ارتباطی انحصاری و غیر متعارف را ارائه می دهد. فقط کسانی که در سطح ناخودآگاه از قبل می خواهند ارتباط برقرار کنند، در این سرویس ثبت نام می کنند. این به این معنی است که اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک چت با شخصی ملاقات می کنید، به این نتیجه برسید که مصاحبه کننده آماده صحبت و آشنایی با یکدیگر است. این اتفاق می افتد که وقتی با یک غریبه صحبت می کنید بلافاصله متوجه نمی شوید که چقدر جالب، باهوش و جدی است. ممکن است بعداً یک دختر به ظاهر غیرقابل مقاومت تبدیل به احمق شود و یک پسر باحال ممکن است خسته کننده و کسل کننده باشد. چرا مکالمات را توسعه دهید و با فردی آشنا شوید که به سادگی برای شما مفید نیست و با شما همدردی نمی کند. برای این مورد نیز در چت کمک وجود دارد. در رولت فقط باید روی "کلیک کنیدبیشترو شما به طور خودکار به غریبه دیگری که پیدا شده است سوئیچ خواهید کرد.

Чат Рулетка - приложение для общения в сети

  • برای شروع ارتباط کافی است فقط یک دکمه را فشار دهید شروع کنید، و رولت چت فوراً مصاحبه شونده را برای همه مرتب می کند.
  • همچنین شایان ذکر است که برای استفاده از این سرویس اصلاً نیازی به تکمیل مراحل ثبت نام نیست و مهمترین نکته این است که چت کاملاً رایگان است و به سادگی نیازی به سرمایه گذاری مالی ندارد.
  • طبیعی بودن و راحتی مهم ترین و کلیدی ترین ویژگی گسترش و محبوبیت این سرویس است.
گفتگوی زنده هرگز در پس زمینه محو نمی شود. علاوه بر این، امروزه تعداد زیادی از کلاهبرداران در اینترنت وجود دارند که از عکس های افراد غریبه استفاده می کنند. در رولت شما این فرصت را دارید که فردی را که با او گفتگو می کنید را در زمان واقعی ببینید و بشنوید. یک دوربین افزودن اتصالات کلیدی به زندگی شما را بسیار لذت بخش تر می کند. دانلود Chat Roulette برای اندروید https://play.google.com/store/apps/details?id=com.chat.ruletka&hl=ru
23 نوامبر 2016 2
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. لاله
    لاله
    6 دسامبر 2023 16:14
    یک برنامه محبوب که در آن مخاطب به طور تصادفی انتخاب می شود.
  2. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:05
    در رولت چت اغلب اوقات خوش می گذرد و ارتباط زیادی برقرار می کنم