FreePrograms.me

تنظیم آنلاین گیتار

Настраиваем гитару онлайн

اما لازم به ذکر است که این دستگاه مقداری هزینه دارد. بنابراین، اگر نمی خواهید برای آن پول خرج کنید، می توانید گیتار را با استفاده از آن کوک کنید تیونر نرم افزار. با چنین برنامه هایی می توانید به راحتی و با دقت گیتار خود را کوک کنید. برنامه های تیونر قبلاً در وب سایت ما ارائه شده است. بنابراین، امروز ما به برخی از خدمات آنلاین که به شما امکان می دهد گیتار خود را کوک کنید، نگاه خواهیم کرد v مرورگر lyubom در حالت آنلاین اولین سرویس آنلاین برای کوک گیتار در وب سایت است http://tuneronline.ru. کل اصل کوک گیتار در اینجا به طور کامل توضیح داده شده است. برای کوک کردن گیتار خود با استفاده از این سرویس آنلاین، فقط باید دستورالعمل های ارائه شده در وب سایت را دنبال کنید.

همچنین می توان در مورد این سرویس آنلاین گفت که برای گیتاریست های مبتدی مناسب است. در اینجا می توانید آکوردهای گیتار را یاد بگیرید، فیلم های آموزشی را تماشا کنید و موارد دیگر.

اگر از سرویس اول راضی نیستید، می توانید از کوک آنلاین گیتار در وب سایت استفاده کنید http://gitarre.ru/nastroyka-6-ti-strunnoy-gitary-on-line. همه چیز در اینجا نیز ساده و واضح است. با کلیک بر روی لینک، یقه گیتار را مشاهده می کنید که امضا شده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نت مورد نظر را بنوازید و بر اساس صدایی که تولید می شود شروع به کوک گیتار خود کنید.

در این سایت امکان کوک کردن گیتار 12 سیم و گیتار هفت سیم و موارد دیگر وجود دارد. علاوه بر این، مطالب مفید زیادی در اینجا وجود دارد. به عنوان مثال، مانند سایت قبلی، آکورد گیتار در اینجا وجود دارد.

یکی دیگر از خدمات کوک گیتار در وب سایت است http://guitarlesson.ru/soft/nastrojka-gitary-onlajn.html. اصل نصب در اینجا تا حد زیادی شبیه به موارد قبلی است. اما بر خلاف آنها، در اینجا، هنگام تنظیم هر رشته، مقیاسی وجود دارد که پیمایش آن بسیار آسان است. خدمات کافی برای تنظیم گیتار به صورت آنلاین در اینترنت وجود دارد. این مقاله محبوب ترین آنها را معرفی می کند. همچنین شایان ذکر است که استفاده از برنامه تیونر کوک کردن گیتار را آسان‌تر می‌کند.
29 مه 2015 3
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    5 دسامبر 2023 19:46
    خوب، مطمئناً جالب به نظر می رسد، اما من آن را از نزدیک آزمایش می کنم. من خیلی کنجکاو هستم که آیا این تنظیمات کار می کند. 
  2. NIKITA2613
    NIKITA2613
    6 دسامبر 2023 11:43
    مقاله جالبی در مورد کوک گیتار، برای یک مبتدی فقط عالی است، نه یک مقاله