FreePrograms.me

چگونه مکاتبات با یک نفر را در اسکایپ حذف کنیم؟

Как в программе Skype удалить переписку с одним человеком?

بگو چیه برنامه اسکایپ، نیازی نیست، زیرا این برنامه امروزه بسیار محبوب است. ما فقط می توانیم توجه داشته باشیم که با استفاده از اسکایپ می توانید تماس صوتی، تماس تصویری، تبادل پیام، ارسال فایل و کارهای دیگر انجام دهید. امروز سعی خواهیم کرد سؤال زیر را کشف کنیم: چگونه مکاتبات با یک نفر را در اسکایپ حذف کنیم؟ در نگاه اول، این سوال بسیار ابتدایی به نظر می رسد. در واقع، در سایر پیام رسان های فوری محبوب هیچ مشکلی با حذف مکاتبات با یک نفر وجود ندارد. اما در اسکایپ همه چیز متفاوت است.

اگر می خواهید مکاتبات با یک مورد خاص را حذف کنید تماس در اسکایپ، سپس به مشکل بر می خورید. این برنامه به سادگی چنین عملکردی ندارد. شاید توسعه دهندگان اسکایپ آن را در نسخه های بعدی برنامه پیاده سازی کنند، اما امروز چنین عملکردی وجود ندارد.

اسکایپ این قابلیت را دارد که تاریخچه تمام مخاطبین را پاک کند. برای این کار باید به "ابزارهای"و در آن به آیتم بروید"تنظیمات". بعد باید به بخش بروید"چت و اس ام اس"و سپس بر روی دکمه " کلیک کنیدتنظیمات پیشرفته را باز کنیدو در اینجا می توانید تاریخچه پیام خود را با کلیک بر روی دکمه پاک کنیدتاریخ را پاک کنیدشایان ذکر است که پس از کلیک بر روی این دکمه، کاملاً کل تاریخچه ارتباط (با همه مخاطبین) در اسکایپ حذف می شود.
Как в программе Skype удалить переписку с одним человеком?


برنامه هایی در اینترنت وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند مکاتبات را تنها با یک مخاطب در اسکایپ حذف کنید. اما امروز ما به طور انحصاری از طریق قابلیت های اسکایپ صحبت خواهیم کرد که می تواند به اجرای این موضوع کمک کند. و برنامه هایی که اجرای این عملکرد را ارائه می دهند همیشه اعتماد به نفس را القا نمی کنند.

اسکایپ قابلیت حذف مکاتبات تنها با یک نفر را دارد. برای انجام این کار، باید مخاطبی را که می خواهید مکاتبات با او را حذف کنید، حذف کنید. اسکایپ هیچ گزینه دیگری برای اجرای این مشکل ندارد. اگر می خواهید مکاتبات با یک مخاطب خاص را حذف کنید، باید خود مخاطب را حذف کنید (مطابقات با آن نیز ناپدید می شود) و سپس دوباره آن را اضافه کنید. با وجود محبوبیت بسیار زیاد، برخی از توابع عملاً در اسکایپ اجرا نمی شوند. حذف مکاتبات تنها با یک مخاطب گواه این امر است.
06 آگوست 2015 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. شاتی
    شاتی
    6 دسامبر 2023 13:09
    اما به نظر من فقط می توانید پیام های اخیر را حذف کنید، درست مانند واتس اپ.