FreePrograms.me

Nokia PC Suite: ویژگی های برنامه

Nokia PC Suite: особенности приложения
Nokia PC Suite یک برنامه محبوب و شگفت انگیز است که مطلقاً نیازی به سرمایه گذاری مالی ندارد. فقط تلفن های همراه نوکیا واجد شرایط استفاده از این برنامه هستند. این برنامه برای مشاهده، تغییر، همگام سازی با رایانه شخصی تقریباً تمام اطلاعات شخصی موجود در تلفن همراه طراحی شده است. شرح برنامه

با استفاده از برنامه PC Suite، همه این امکان را دارند که مخاطبین را در دفترچه تلفن ویرایش کنند، تصاویر، آهنگ‌های موسیقی، فایل‌های ویدیویی، بازی‌ها و برنامه‌های مختلف را در دستگاه تلفن همراه خود دانلود کنند.

علاوه بر این امکان اتصال به اینترنت با استفاده از تلفن همراه نیز وجود دارد. به نظر می رسد که این گوشی توسط کاربر به عنوان یک مودم ساده استفاده می شود. اما این گزینه باید توسط خود دستگاه پشتیبانی شود. برای سازماندهی این مدار، باید از یک کابل USB یا یک کابل از پیش ساخته شده و یک اتصال بلوتوث استفاده کنید. همچنین برای دارندگان دستگاه های قدیمی فرصت شگفت انگیزی برای استفاده از عملکردهای برنامه هنگام اتصال از طریق پورت مادون قرمز تلفن همراه وجود دارد.

Nokia PC Suite: особенности приложения


علاوه بر همه موارد فوق، فرصتی عالی برای باز کردن و بازخوانی مجدد همه پیام‌های چندرسانه‌ای، جستجوی جدیدترین و جدیدترین به‌روزرسانی‌های دستگاه تلفن همراه خود، یا دانلود و آپلود فایل‌های موسیقی در دستگاه از ابزارهای محبوب و شناخته شده وجود دارد. پورتال OVI در بین کاربران نوکیا.



همچنین شایان ذکر است یک عملکرد مهم است که به شما امکان می دهد یک نسخه پشتیبان از تمام داده ها از دستگاه تلفن همراه خود ایجاد کنید و سپس آن را به رایانه شخصی یا لپ تاپ ارسال کنید. نسخه پشتیبان به دست آمده را می توان نه تنها به تلفن خود، بلکه به یک دستگاه سازگار کاملاً متفاوت نیز ارسال کرد.



پوسته بصری برنامه حتی برای یک کاربر جدید واضح و ساده است. مدیریت این برنامه به دلیل این واقعیت است که تمام عملکردهای موجود برنامه در پنجره اصلی به شکل مستطیل قرار دارند. یک نکته یادگیری اضافی برای کاربران جدید دستیار متن است که به شما امکان می دهد ماوس را روی یک دکمه عملکرد حرکت دهید تا اطلاعاتی را که شامل توضیحات عملکرد، هدف و روش استفاده است نمایش دهید. از کجا می توانم Nokia PC Suite را دانلود کنم؟

کاملا رایگان به زبان روسی می توانید برنامه Nokia PC Suite را در تلفن خود دانلود کنید سایت رسمی توسعه دهندگان برنامه
09 نوامبر 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. Diz1k
    Diz1k
    6 دسامبر 2023 21:09
    برای کسانی که یک نوکیا قدیمی یا چیزی شبیه به آن دارند، این یک برنامه عالی است