FreePrograms.me

همگام سازی تلفن های هواوی با رایانه با استفاده از Huawei HiSuite

Синхронизируем телефоны Huawei с компьютером при помощи Huawei HiSuite

اگر خود را وصل کنید смартфон به سادگی با استفاده از کابل USB، می توانید داده ها را از رایانه خود به تلفن خود و برعکس، انتقال دهید. اما همه ما در مورد فرآیندی مانند همگام سازی به یاد داریم. برای همگام سازی گوشی خود با کامپیوتر، باید از برنامه خاصی نیز استفاده کنید. به عنوان مثال، برای گوشی های هواوی چنین برنامه ای Huawei HiSuite است. Huawei HiSuite برنامه رسمی برای همگام سازی تلفن های همراه هواوی با رایانه شما است. البته خود برنامه کارکردهای بسیار دیگری نیز دارد که اکنون به بررسی آنها می پردازیم.

اول از همه، با استفاده از این برنامه می توانید یک نسخه پشتیبان از داده ها و فایل ها ایجاد کنید، به ویژه می توانید ایجاد کنید پشتیبان گیری مخاطبین، موسیقی، ویدیوها و حتی گزارش تماس ها. شایان ذکر است فوراً برنامه Huawei HiSuite برای مدیریت مخاطبین عالی است. با استفاده از آن می توانید مخاطبین را ویرایش، ایجاد و حذف کنید.

مدیریت تصاویر، فیلم ها، پیام ها، برنامه ها - همه اینها را می توان با استفاده از برنامه Huawei HiSuite نیز انجام داد. در تمام این موارد می توانید فایل ها را وارد و صادر کنید. کار با اسکرین شات ها بسیار راحت است. تصاویر ، ساخته شده روی گوشی، از طریق برنامه بر روی کامپیوتر قابل ذخیره است. در صورت تمایل می توانید با استفاده از کامپیوتر و برنامه Huawei HiSuite نرم افزار گوشی را نیز به روز کنید. Huawei HiSuite یک برنامه عالی برای همگام سازی گوشی های هواوی با کامپیوتر شما است.

Huawei HiSuite را به صورت رایگان دانلود کنید


برنامه را از وب سایت رسمی http://hisuite.ru دانلود کنید
10 فوریه 2016 1
اظهار نظر
کد را از تصویر وارد کنید:*
برای به روز رسانی کد در صورت ناخوانا بودن روی تصویر کلیک کنید
  1. خاک رس
    6 دسامبر 2023 14:27
    چقدر خوش شانسم که این برنامه هوشمند را برای هواوی پیدا کردم! همگام سازی گوشی من با کامپیوترم برای من فقط دو کلیک شد.